اعلام حمایت بانک ملی از توسعه شرکت های دانش بنیان و پتروشیمی ها

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در سفر به استان خوزستان و دیدار با صنعتگران و فعالان اقتصادی این استان ضمن اعلام حمایت همیشگی بانک ملی ایران از توسعه شرکت های دانش بنیان و پتروشیمی ها، دغدغه‌ی اصلی این بانک را رونق اقتصادی و حمایت از تولید و اشتغال در کشور عنوان کرد.
تصویر اعلام حمایت بانک ملی از توسعه شرکت های دانش بنیان و پتروشیمی ها

به گزارش سایت خبری پرسون، صمد عزیزنژاد در این سفر دو روزه که به همراه محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور صورت گرفت، از مراحل تولید شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی استان بازدید و ضمن مذاکره با مدیران این شرکت ها، برنامه های عملیاتی را برای حمایت از آنها و همکاری های متقابل ارائه کرد.
وی ضمن گرامیداشت ایام هفته دولت و اشاره به شعار سال اظهار کرد: شرکت های پتروشیمی در صف اول مقابله با تحریم های ظالمانه غرب علیه کشور قرار داشته و بانک ملی ایران نیز در این مسیر، یاری رسان این شرکت ها بوده و همچنان خواهد بود.

عزیزنژاد تصریح کرد: کاهش هزینه های تولید و به طبع آن، کاهش قیمت محصول نهایی موجب رقابت بهتر و موفقیت شرکت های تولیدی در امر صادرات و در نهایت افزایش درآمدهای ارزی کشور خواهد بود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اعلام آمادگی این بانک برای مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های توسعه شرکت های پتروشیمی، استان خوزستان را یکی از مستعدترین استان های کشور در زمینه های مختلف اقتصادی از جمله تولید و صنعت عنوان کرد و از برنامه ریزی جدی بانک ملی ایران برای افزایش تعاملات با شرکت های بزرگ منطقه و استان خبر داد.

همچنین لزوم به کارگیری تلاش و خلاقیت بیشتر همکاران بانک جهت ارتقای مشتری مداری و افزایش سهم بانک ملی ایران از بازار پولی کشور از دیگر نکات مورد تاکید عزیزنژاد بود.

محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور نیز با اشاره به نقش آفرینی بانک ملی ایران در همه جنبه های زندگی افراد جامعه عنوان کرد: این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی خود خدمات زیادی را به جامعه و شرکت های اقتصادی ارائه کرده است.

وی با تاکید بر تلاش همیشگی بانک ملی ایران و ایفای نقش سازنده آن در شکوفایی و بالندگی اقتصاد کشور، کمک به رونق تولید در استان ها بویژه استان خوزستان را لازمه تحقق این مهم دانست و خواستار برقراری ارتباط صمیمانه و دو سویه با مشتریان و تحکیم روابط فی مابین شد.

احمد بهکار مرام رئیس اداره امور شعب استان خوزستان نیز در این دیدارها ضمن تقدیر از حضور مدیران و پیگیری های مستمر و توجه ویژه آنها به استان خوزستان، ابراز امیدواری کرد تعامل دوجانبه بین بانک ملی ایران و شرکت های پتروشیمی باعث رونق استان و کشور و شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه نیز با تقویت همکاری های خود با بانک ملی ایران باعث استحکام و گسترش این تعامل شوند.

وی همچنین با تقدیر از تلاش و همت همکاران استان، ابراز امیدواری کرد که با همت بیشتر همکاران، مشتریان بالقوه و موقعیت های مناسب سرمایه گذاری در سراسر استان شناسایی و در جهت ایجاد و تقویت همکاری های همه جانبه در آینده گام برداشته شود.

شایان ذکر است، بازدید از شرکت های پتروشیمی رازی، پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی از شرکت های زیر مجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی، شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و دیدار با همکاران اداره امور شعب شهرهای اهواز، بندرماهشهر و سربندر از جمله برنامه های این سفر بود.
همچنین جلسه بررسی عملکرد پنج ماهه اداره امور شعب استان خوزستان به صورت وبینار و با حضور روسای شعب، دوایر و کارشناسان استان برگزار شد و همکاران به بیان مسائل و مشکلات موجود و طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

412964