رئیس سازمان صنعت، معدن و تحارت فارس اعلام کرد:

بهره برداری از واحد صنعتی در شیراز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: به مناسبت دهه تولید و تجارت شرکت تخصصی چسب و رزین پریسا زرین مجتمع شیمیایی آبنوس در شهرک صنعتی شیراز به بهره برداری رسید.
تصویر بهره برداری از واحد صنعتی در شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، حمید رضا ایزدی در حاشیه بهره برداری از این‌ واحد صنعتی که از طریق ویدئو کنفرانس و به دستور رئیس جمهور و با حضور مقام های استانی و محلی برگزار شد، افزود: تولیدات و محصولات این واحد در صنایع شیمیایی و سایر صنایع دیگر کاربرد دارد و برای کشور نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی خاطر‌ نشان کرد: ایجاد اشتغال مناسب، زمینه توسعه اقتصادی و ارتقاء صادرات غیرنفتی از دیگر مزایای این‌ واحدهای صنعتی است.
ایزدی ایجاد فرصت‌های شغلی و ارتقاء کیفیت تولید را مهم خواند و افزود: مجتمع شیمیایی آبنوس تولید کننده انواع چسب صنعتی مایع و رزین های آغشته‌ سازی و در فازهای طرح توسعه جدید یکی از تکمیل کننده های زنجیره تولید در این واحد است.
وی بیان داشت: محصولات فرمالین، اوره فرمالدئید، کنسانتره، پودر گلیزر، دواتیل هکزانوپیک اسید ، رزین های الکید ، انواع رزین کوپلیمر اکریلیک تولید شده در صنایع پایین دستی برای تامین نیاز واحدهای تولیدی و صنایع شیمایی، صنایع سلولزی و سایر واحد های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.
ایزدی اظهار داشت: واحد تولیدی چسب و رزین مجتمع شیمیایی آبنوس در زمینی به مساحت 23 هزارو 288 متر مربع زیربنا 6 هزارو 830 متر مربع و با سرمایه‌ گذاری ۲ هزارو 732 میلیارد ریال احداث شده است.
این مسؤل با اشاره به اینکه بهره‌ برداری از این واحد تولیدی منجر به ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۲۰ نفر شده است، افزود: حمایت از توسعه واحدهای تولیدی موفق در استان و حل مشکلات تولید با جدیت در دستور کار است و دراین مورد یکی از اولویت‌هایی که در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین برای استان فارس است و برای تحقق آن سازمان صنعت، معدن و تجارت اهتمام ویژه ای دارد.
ایزدی افزود: بهره برداری صنایع بزرگ و دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری در استان فارس در‌ حال اجرا است.

403927