مدیر عامل شرکت گاز استان:

کمتر از یک درصد یزدی ها فاقد گاز هستند/کسب مقام برتر سلامت اداری توسط شرکت گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با بیان اینکه برای اولین بار رکورد گاز رسانی به 100 روستا در سال 97 در استان زده شده گفت: در حال حاضر بیش از 99 درصد از جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
تصویر کمتر از یک درصد یزدی ها فاقد گاز هستند/کسب مقام برتر سلامت اداری توسط شرکت گاز

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد عصر امروز در نشست خبری آنلاین باخبرنگاران استان یزد با بیان اینکه برای اولین بار رکورد گاز رسانی به 100 روستا در سال 97 در استان زده شده گفت: در حال حاضر بیش از 99 درصد از جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

میدانشاهی افزود: 23 شهر، 632 روستا و 8265 صنعت عمده و جز دارای پوشش گازرسانی هستند در حال حاضر 48 درصد مصرف مربوط به صنایع و تولید بوده و حدود 2 درصد حمل و نقل و 5درصدکشاورزی استان هم تحت پوشش گازرسانی هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد تصریح کرد: در سال گذشته رتبه دوم میزان صرفه جویی مصرف سوخت مایع، رتبه سوم تعداد صنایع گازرسانی، رتبه سوم بخش کشاورزی و پوشش گازرسانی، رتبه پنجم بخش صنعتی در سطح کشور و رتبه دهم نیروگاه ها را بدست آوردیم

میدانشاهی خاطر نشان کرد: ارتقای خدمات که یکی از استراتژی های ما محسوب می شود را در دستور کار قرار دادیم که در این زمینه توانستیم در حوزه جی آی اس رتبه چهارم کشوری و مقام برتر سلامت اداری را کسب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به گازرسانی به 48 روستا توسط اداره متبوعش ابراز داشت: با این اقدام میزان پوشش گازرسانی به 97 درصد می رسد و 169 پروژه با حدود 30 میلیارد تومان نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد افزود: آغاز عملیات اجرایی 13 کیلومتر خط 30 اینچ اقدام ویژه در سال جاری است که برای جوابگویی به صنعت استان توانستیم بودجه آن را گرفته و با انتخاب پیمانکار در هفته دولت آغاز کنیم تا از این طریق ظرفیت گاز استان به دو برابر افزایش پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: پروژه عملیات پست و امداد شاهدیه و مروست نیز به عنوان اقدامات دیگر انجام گرفته که امیدواریم به زودی این اقدامات را به سرانجام برسانیم.

جهانشاهی با بیان اینکه شرکت گاز در زمینه مسئولیت اجتماعی نیز اقدامات مناسبی را انجام داده اظهار داشت: توجه به مصرف بهینه بخشودگی بدهی ها را نیز در پی داشته که تا 30 درصد رسیده است.

حیران_ استان یزد

335882