واکسیناسیون ۲۴ درصد جمعیت شهرستان بروجن علیه کرونا

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن با اشاره به لزوم اجرای واکسیناسیون مقابله با ویروس کرونا از واکسیناسیون ۲۴ درصد جمعیت شهرستان بروجن علیه کرونا خبر داد.
تصویر واکسیناسیون ۲۴ درصد جمعیت شهرستان بروجن علیه کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدحسن کرمی ییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به رده‌های سنی اعلام شده هستند و واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان بروجن علیه ویروس کرونا در ۱۴ مرکز واکسیناسیون این شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان بروجن براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.
کرمی توصیه کرد: واجدین شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزرق واکسن خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۹ هزار و ۵۴۰ مورد نمونه‌گیری ویروس کرونا در شهرستان بروجن انجام شده که از این تعداد نتیجه آزمایش هفت هزار و ۵۸۴ نفر مثبت بوده است.
کرمی تصریح کرد: همچنین از این تعداد تاکنون ۸۹ نفر در شهرستان بروجن به‌علت ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا یکم شهریورماه ۱۸۴ هزار و ۸۶ مورد تست مولکولی تشخیص کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.
بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارد.
طرفیت تمامی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی چهارمحال و بختیاری که حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان را شامل می‌شود، تکمیل و بیمارستان صحرایی در شهرهای شهرکرد و فارسان برای خدمات‌رسانی به بیماران برپا شده است.

منبع: ایرنا

334004