فرماندار در آستانه هفته دولت خبر داد؛

بهره برداری از 282 پروژه به ارزش 370 میلیارد تومان در رشت

فرماندار رشت گفت: همزمان با هفته دولت تعداد 282 پروژه به ارزش 370 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
تصویر بهره برداری از 282 پروژه به ارزش 370 میلیارد تومان در رشت

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علی فتح اللهی فرماندار رشت در آستانه آغاز هفته دولت در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: از یکسال گذشته در هفته دولت تاکنون دوران سختی را با وجود کرونا پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم و آنچه در توان داشتیم برای کارهای عمرانی و اجرایی قرار دادیم که پروژه‌های تأثیرگذاری به بهره‌برداری برسد تا مورد رضایت همه شهروندان قرار گیرد.

وی با قدردانی از همراهی همه دستگاه‌ها و ادارات افزود: همه مسئولین، نمایندگان، استاندار، معاونین، نماینده ولی فقیه و نوبخت معاون رئیس جمهور وقت، با پیگیری‌های خود کمک کردند تا بتوانیم به نیابت از دولت و به عنوان خادم مردم شاهد افتتاح پروژه‌های بسیار بزرگی باشیم.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح زودهنگام پروژه‌ها و پیش از هفته دولت گفت: از دهه فجر 99 تا امروز به مدت هفت ماه کشور در شرایطی بود که موضوع ارتقاء سلامت مردم در اولویت سیاست‌های مدیران قرار داشت و علی‌رغم فشارهای اقتصادی و تحریم توانستیم دستگاه‌هایی نظیر سی تی اسکن و دستگاه پی سی آر، را تهیه و شاهد بهره برداری از بیمارستان پیشرفته تنفسی شهید نامجو در کمترین زمان ممکن در شهرستان باشیم که در نوع خود در دنیا بی‌نظیر است.

وی افزود: به ‌همین جهت تعدادی از این پروژه‌ها طی دو ماه گذشته جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان افتتاح شدند که در دولت سیزدهم نیز بهداشت و سلامت مردم در دوران کرونا در اولویت قرار دارد و سیاست مدیران در هفته دولت نیز بر همین مبنا قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در مرکز استان گفت: تعداد کل پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید 282 پروژه به ارزش 370 میلیارد تومان است که البته در آن پروژه‌ کتابخانه مرکزی رشت به ارزش 80 میلیارد تومان ذکر نشده است.

وی افزود : این تعداد شامل 272 پروژه دولتی به ارزش 321 میلیارد تومان و 10 پروژه خصوصی به ارزش 49 میلیارد تومان است که سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار رشت به تعداد پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در حوزه سلامت 12 پروژه به ارزش 105 میلیارد تومان، در حوزه انرژی 139 پروژه به ارزش 32 میلیارد تومان، در حوزه پروژ‌های عمرانی شهری و روستایی در مجموع 29 پروژه به ارزش 60 میلیارد تومان، در حوزه ورزش و جوانان دو پروژه به ارزش 8 میلیارد و پانصد میلیون تومان، در حوزه کشاورزی 5 پروژه به ارزش 8 میلیارد تومان و همچنین برای 52 پروژه حمایت از محرومان به ارزش 4 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت پذیرفته است.

وی از طرح‌های اشتغالزایی نام برد و افزود: برای 9 طرح اشتغالزایی به ارزش 42 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده و بطور کلی اجرای این پروژه‌ها 209 اشتغال دائمی و 608 اشتغال موقت به ارمغان آورده است.

نماینده عالی دولت در مرکز استان در پایان به آغاز عملیات گسترش بیمارستان رازی در محدوده لاکان به همت قرارگاه خاتم الانبیاء اشاره و ابرازی امیدواری کرد که با تلاش‌های صورت گرفته، این پروژه نیز در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

برای شناختن ۱۰ صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی، خبر مرتبط با آن را مطالعه کنید

333968

مطالب مرتبط