تعطیلی تمام مشاغل به جز گروه یک در خوزستان

استاندار خوزستان از تعطیلی تمام مشاغل به جز گروه یک در خوزستان از روز دوشنبه تا شنبه هفته آینده خبر داد.
تصویر تعطیلی تمام مشاغل به جز گروه یک در خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز(۲۳ مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: عدم رعایت پروتکل‌ها و عادی‌انگاری موجب شد به تبع کشور، شیوع کرونا در استان خوزستان نیز بیشتر شود و الان وضعیت ما نامطلوب است.

وی افزود: در زمینه نظارت‌ها استان خوزستان در هفته‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشته است لذا تقاضا می‌کنم بازدیدهای مشترک افزایش یابد و اگر نقصی در این زمینه هست، برطرف شود.

استاندار خوزستان گفت: رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم کم شده است، برگزاری مراسمات افزایش یافته است و با وجود اینکه هیات‌های زیادی پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند اما در مواردی تصاویری منتشر شده که اصلا جالب نیست. از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم مسئولان این هیات‌ها را بخواهند و پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: برخی هیات‌ها کارهای بزرگی کرده‌اند و برای مثال یکی از هیات‌ها امسال به مرکز واکسیناسیون تبدیل شده است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر این که برگزاری آیین محرم برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: تقاضای ما از هیات‌داران این است که در مدت باقی‌مانده با رعایت پروتکل‌ها به گونه‌ای فعالیت کنند که مشکلی برای مردم و خودشان ایجاد نشود.

وی بیان کرد: مسائل حساسی در ستاد کرونا اتخاد شد، محدودیت‌های ترافیکی سختی قرار است اتخاذ شود. از دوشنبه هفته جاری تا پایان روز شنبه هفته آینده نیز تعطیل اعلام شد.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: در این راستا از دوشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده تمامی مشاغل به جز گروه شغلی یک در استان خوزستان تعطیل اعلام شده است.

منبع:فارس

331763