حمله عنکبوت سمی به دختر جوان

دختر جوانی که در خواب مورد حمله یک عنکبوت سمی قرار گرفته بود چیزی نمانده بود که جانش را از دست بدهد.
تصویر حمله عنکبوت سمی به دختر جوان

به گزارش سایت خبری پرسون، یک دختر نوجوان انگلیسی پس از گزیده شدن توسط یک عنکبوت زهردار با خوش شانسی از خطر مرگ گریخت. «اِبی تانِتا» ۱۸ ساله با خانواده اش در حال گذراندن تعطیلات بود که این حادثه رخ داد. ابی که برای جشن پایان تحصیلات خود با خانواده اش برای تفریح و خوش گذرانی به کاردیگان رفته بود هنگام خواب مورد حمله یک عنکبوت بیوه سیاه قرار گرفت.

در حالی که به گفته این دختر بیدار شدن او در میانه خواب سابقه نداشت، اما او در حالی که در ناحیه بازوی خود احساس درد و سوزش می‌کرد از خواب بیدار شد. او سپس عنکبوت بزرگی را در نزدیکی تخت خود مشاهده کرد که بلافاصله از مقابل چشمان وی فرار کرد.

ابی در این باره به رسانه‌های محلی گفت: «جای گزش عنکبوت دردناک بود و بدتر می‌شد. خارش زیادی در محل گزیدگی داشتم و آنقدر دردناک بود که نمی‌توانستم بازویم را حرکت دهم. احساس سرگیجه و ضعف می‌کردم و توده‌ای حتی بزرگتر از یک توپ گلف در محل گزیدگی ظاهر شد. پزشکان تشخیص دادند که باید بلافاصله تحت عمل جراحی قرار بگیرم. خوشبختانه عمل با موفقیت انجام شد. در غیر صورت این اتفاق می‌توانست منجر ابتلا من به بیماری سپسیس شود که حتی موجب مرگ من می‌شد.»

پس از انجام عمل جراحی زخمی روی بازوی ابی پدیدار شد که ۴ سانتی متر عمق داشت. بنا به گفته این دخترعمق این زخم چنان بود که در نگاه اول فرد تصور می‌کرد با یک چاقو ایجاد شده باشد.

ابی درباره این تجربه وحشتناک خود گفت: «همیشه می‌گویند عنکبوت‌ها به شما آسیب نمی‌رسانند، اما این تجربه به من نشان داد که اینطور نیست. در واقع تصور چنین چیزی برای شما ممکن نیست تا زمانی که این اتفاق برایتان رخ دهد.»

322111