فرماندار اسبق یزد در گفت و گو با پرسون؛

با خدمت صادقانه و تلاش بی وقفه می توان یزد بیمار را درمان کرد

فرماندار اسبق یزد گفت: اگر چه شهر بیمار است اما می توان با جمعی متخصص و متعهد با خدمت صادقانه، بی وقفه و توجه کامل به عدالت شهری، یزد بیمار را درمان کرد.
تصویر با خدمت صادقانه و تلاش بی وقفه می توان  یزد بیمار را درمان کرد

عزیزالله سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، با بیان اینکه از منظر نگاه اکثر متخصصان شهر یک موجود زنده است که نفس‌کشیده و رشد می کند گفت: امروز شهر یزد بیمار بوده و آلودگی هوا، حمل و نقل و ترافیک و کم آبی از مهمترین مشکلات آن به حساب می‌آیند.

این کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر یزد افزود: اگر چه شهر بیمار است اما می توان با جمعی متخصص و متعهد با خدمت صادقانه، تلاش بی وقفه و توجه کامل به عدالت شهری، یزد بیمار را درمان کرد.

شهردار سابق تفت با بیان اینکه با استفاده از افراد صاحب تجربه در مدیریت شهری می توان شرایط را بهبود بخشید اظهار داشت: بنده با توجه به شناخت ظرفیت های گردشگری تاریخی و فرهنگی شهر معتقدم می توان با برنامه ریزی دقیق و توجه به ظرفیت های دورن شهرداری به ویژه سرمایه انسانی همچنین با توسعه و بهسازی حمل و نقل شهری، توسعه سرانه فضای سبز، توجه به منظر شهری و معماری ایرانی اسلامی، دقت در انتخاب شهردار توجه ویژه به اقتصاد شهری و در آمد پایدار، ارتبط تنگاتنگ با کارشناسان و خبرگان متخصص و دانشگاهیان و تلاش جهادی عقب ماندگی گذشته را جبران وتحول و پویای همه جانبه را برای شهر یزد رقم زد.

گفتنی است ریاست سازمان میراث فرهنگی استان، مدیرعاملی سازمان نوسازی مدارس، فرمانداری یزد، معاونت مالی و پشتیبانی جهاد نصر، مدیرعاملی بنیاد تعاون زندانیان و مسئولیت کمیته انطباق مصوبات شورای شهر یزد با قانون از مهمترین سوابق اجرایی و مدیریتی سیفی به شمار می رود.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

306168

مطالب مرتبط