علی بابایی کارنامی در گفتگو با پرسون:

گره‌گشایی از مسائل قضایی و اقتصادی با سفر رئیسی به مازندران

آیت‌الله رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه در سفر به مازندران در بُعد اقتصادی، توسعه و پیشرفت دستورات بسیار خوبی داشتند. همچنین بسیاری از مشکلات کارخانجات برطرف شده است و بحث مالکیت در راستای واگذاری دولت به بنگاه‌های بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص سفر رئیسی به مازندران اظهار داشت: سفرهای میدانی سران قوا از این جهت حائز اهمیت است که از نزدیک با مشکلات مردم روبرو می‌شوند و با حضور مسئولان محلی جهت رفع مشکلات مردم، براساس قوانین پایش میدانی خواهند داشت.

بابایی کارنامی ادامه داد: یکی از پیامدهای سفرهای میدانی سران قوا تزریق اعتماد به جامعه است چرا که مردم توقع دارند مسئولین ارشدشان که ناظر اصلی عملکرد مسئولین پایین‌دست و پایه هستند، پای کار و ناظر بر کارها باشند، به مردم احترام بگذارند و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه در سفر به مازندران در بُعد اقتصادی، توسعه و پیشرفت دستورات بسیار خوبی داشتند. همچنین بسیاری از مشکلات کارخانجات برطرف شده است و بحث مالکیت در راستای واگذاری دولت به بنگاه‌های بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم ساری و میاندورود در ادامه بیان کرد: مشکلات موجود در بحث زیرساختها، استفاده از اعتبارات ملی و استانی، تغییر کاربری‌ها، توسعه و موانع توسعه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات آن نیز صادر شده است.

علی بابایی کارنامی در پایان گفت: طبیعی است که یک رئیس قوه می‌تواند به مردم استان مازندران با همه ظرفیت‌هایی که این استان دارد کمک نماید چرا که مازندران استانی است که در همه شاخص‌ها از جمله حوزه کشاورزی، صنعت، صنایع تبدیلی، خدمات و گردشگری دارای ظرفیت و فرصت سرمایه‌گذاری است. از این رو سفرهای میدانی سران قوا بسیار حائز اهمیت است.

257939