فرماندار دهلران تاکید کرد:

برخورد جدی با برگزاری هرگونه تجمع

مجید عسگری گفت: در راستای مقابله با شیوع بیماری برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی با تراکم جمعیت بالا ممنوع می باشد و ستاد کرونا باید مطابق قانون با صاحبان عزا و عروسی برخورد جدی داشته باشند.

تصویر برخورد جدی با برگزاری هرگونه تجمع

به گزارش سایت خبری پرسون در ایلام، مجید عسگری فرماندار شهرستان دهلران، صبح امروز در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونای این شهرستان، ضمن هشدار به مردم و مسئولان برای ظاهر شدن علائم اولیه موج پهارم کرونا در این شهرستان عنوان کرد: وضعیت قرمز کرونا در استان خوزستان و همسایگی شهرستان دهلران با این استان و به تبع آن رفت و آمد شهروندان این مناطق، باعث نارنجی شدن شهرستان دهلران شده است.

وی ادامه داد: کرونای انگلیسی بسیار خطرناک تر و سرعت انتشار بسیار بالایی دارد و بباید زنگ هشدار در شهرستا به صدا درآید تا از روند روبه رشد این بیماری جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان دهلران با تاکید بر تشویق مردم به رعایت دستور العمل های بهداشتی، اظهار کرد: باید با کمک و همیاری تمامی مسئولان شهرستان از هر گونه تجمع و ازدحام جلوگیری شود و با برگزارکنندگان هی تجمعی به شدت برخورد شود.

وی همچنین خواستار همکاری هر چه بیشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ستاد کرونا استان شد و بیان کرد: باید افراد مبتلا به بیماری در قرنطینه قرار بگیرند و همچنین سازمان و ادارات دولتی و خصوصی از دادن خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند

عسگری تصریح کرد: در راستای مقابله با شیوع بیماری برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی با تراکم جمعیت بالا ممنوع می باشد و ستاد کرونا باید مطابق قانون با صاحبان عزا و عروسی برخورد جدی داشته باشند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان دهلران ضمن بیان اینکه ورود و خروج به شهرستان باید با جدیت دنبال شود و متولیات این امر از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان جلوگیری کنند، مطرح داشت: باید مسیر آرامستان ها بسته شود و از برگزاری مراسم پنج شنبه آخر سال نیز جلوگیری شود.

وی ضمن اشاره به اینکه گروه های شغلی 3 و4 باید تعطیل باشند، افزود: اگر ببینیم شرایط تا روز 20 اسفند ماه به آرامش نرسد باز هم محدودیت های جدی تری اعمال خواهیم کرد.

عسگری در پایان با بیان اینکه ورود خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی همچنان آزاد است، بیان داشت: در جلسه بعدی ستاد کرونای شهرستان باید به بررسی وضعیت دشت عباس بپردازیم.

نوروزی_ استان ایلام

244859