فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام خبر داد؛

اعمال محدودیت ها جدی تر از سوی مسوولان

سردار جمال شاکرمی گفت: اتوجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در سطح استان مسئولان باید محدودیت هایی را وضع کنند و همچنین در طرح شهید حاج  قاسم سلیمانی نیز باید با قدرت و ظرفیت بیشتری کار کنیم.
تصویر اعمال محدودیت ها جدی تر از سوی مسوولان

به گزارش سایت خبری پرسون در ایلام، ظهر امروز سردار جمال شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) ایلام در نشستی که به مناسبت اعطای جایزه ملی شهید دکتر محمد علی رهنمون و همچنین تکریم خانواده های شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس و مدافعان سلامت این استان برگزار شد، عنوان کرد: راه مدافعان سلامت، همان راه امدادگران و پرسنل پزشکی دوران دفاع مقدس می باشد.

وی در ادامه تصریح داشت: این از خود گذشتگی کادر درمان به واقع ستودنی و قابل تقدیر و تشکر می باشد و ما باید قدردان زحمات این افراد باشیم زیرا آن ها منافع خود گذشته و خود را فدای آرامش جامعه می کنند.

سردار شاکرمی با تقدیر زحمات همه ارگان ها از جمله هلال احمر، سپاه و بسیج، ابراز کرد: درکنار زحمات دیگر ارگان ها در موضوع کنترل وضعیت کرونا، کار اصلی و اساسی را کادر درمان با غربالگری و رسیدگی فداکارانه به بیماران انجام داده اند.

وی با بیان اینکه طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی، طرحی بسیار موثر و قابل تقدیر بود، اظهار کرد: در این طرح حضور کادر درمان در کنار خانواده ها و صحبت رو در رو با آنان مایه دلگرمی برای آنان بود، هر چند برای عملکرد بهتر در این زمینه نیازمند ورود دیگر دستگاه ها می باشیم.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) ایلام ضمن بیان اینکه پیش از شروع کرونا امکانات ساه در این زمینه ضعیف بود اما بعد از شیوع بیماری امکانت برا تقویت کردیم، گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در سطح استان مسئولان باید محدودیت هایی را وضع کنند و همچنین در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز باید با قدرت و ظرفیت بیشتری کار کنیم.

نوروزی- استان ایلام

244636

مطالب مرتبط