رئیس هیئت هندبال یزد استان یزد خبر داد:

برگزاری مسابقات بین المللی هندبال به نام 4 هزار شهید در یزد

رئیس هیئت هندبال یزد استان یزد با اشاره به برگزاری اولین تورنمنت چندجانبه بین المللی هندبال در یزد گفت: این تورنمنت بین المللی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزداز دوم تا هفتم اسفندماه در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
تصویر برگزاری مسابقات بین المللی هندبال به نام 4 هزار شهید در یزد

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل خوشنویس در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد با اشاره به برگزاری اولین تورنمنت چندجانبه بین المللی هندبال در یزد گفت: این تورنمنت بین المللی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزداز دوم تا هفتم اسفندماه در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت هندبال یزد استان یزد با تشریح فعالیت های صورت گرفته برای برگزاری این مسابقات ابراز داشت: یک سال است که برای برگزاری این مسابقات تلاش می کنیم که سرانجام پس از کنترل کرونا، با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان کشوری و با استقبال خوب حمایت کنندگان مالی میزبانی این مسابقات در یزد به مرحله اجرا درآمد.

وی تیم‌های ملی ازبکستان و عراق و تیم های ملی نوجوانان و جوانان همچنین تیم منتخب یزد را از تیم های حاضر در این تورنمنت دانست و اضافه کرد: این مسابقات به صورت چهارجانبه برگزار می‌شود یعنی تیم‌های ملی نوجوانان ایران، تیم ملی ازبکستان، عراق و تیم منتخب یزد در این مسابقه حضور دارند و تیم ملی جوانان در استان نیز جهت برگزاری سه دیدار دوستانه با تیم ملی ازبکستان، عراق و منتخب یزد خارج از این تورنمنت اردو زده است.

خوشنویس با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: در طول برگزاری اردوهای تیم ملی نوجوانان و جوانان سه بازیکن یزدی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت و در رده سنی نوجوانان نیز سه هندبالیست‌ یزدی ضمن حضور در اردوی تیم ملی؛ در تیم منتخب یزد نیز بازی می کنند.

رئیس هیئت هندبال یزد استان در پایان با اشاره به دغدغه برگزار کنندگان در خصوص رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در زمینه کرونا تصریح کرد: از بازیکنان تیم‌های خارجی عراق و ازبکستان حاضر در این مسابقات تست کرونا گرفته شده است و همچنین تیم های ایرانی نیز تست داده و پس از مسابقات برای خروج تیم ها از کشور نیز تست کرونا گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

234271