رییس سازمان آتش نشانی سنندج خبر داد:

آتش سوزی در پاساژ «کورپه» سنندج +فیلم

رییس سازمان آتش نشانی سنندج از آتش سوزی در پاساژ «کورپه» شهر سنندج خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سهیل فضل وزیری؛ رییس سازمان آتش نشانی سنندج با تایید این خبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته شاهد آتس سوزی در پاساژ «کورپه» شهر سنندج بودیم که در این آتش سوزی دو دهنه مغاز طعمه حریق گردید.

فضل وزیری با اشاره به اینکه خسارت های بسیاری به این مغازه ها وارد آمده است، تاکید کرد: این آتش سوزی در اواخر شب گذشته ساعت 22 و 53 دقیقه از طریق شماره 125 توسط مردم به آتش نشانی شهر سنندج اطلاع رسانی گردید.

رییس سازمان آتش نشانی سنندج افزود: در کمترین زمان ممکن 2 اکیپ از نیروهای عملیاتی این سازمان از ایستگاه شماره یک و 5 به محل وقوع آتش سوزی در خیابان فرودوسی سنندج اعزام شدند.

فضل وزیری تاکید کرد: براساس بررسی های به عمل آمده آتش سوزی از طبقه زیرزمین این پاساژ آغاز شده بود و به طبقات بالا سرایت کرده بود و همین امر باعث کندی کار اطفاء حریق برای همکاران ما گردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: خوشبختانه عملکرد نیروهای آتش نشانی سنندج بسیار بالا بود و در کمتر از 20 دقیقه این حریق را مهار کردند که این رکورد جدیدی برای خاموش کردن حریقی بدین وسعت می باشد.

رییس سازمان آتش نشانی سنندج بیان داشت: با این وجود سقف کاذب این پاساژ به علت حرارت آتش کاملا از بین رفته است و همچنین نمای مغازه های های اطراف این پاساژ و هتل مجاور آن کاملا دود زده شده است.

فضل وزیری با اشاره به اینکه این آتش سوزی هیچ گونه خسارت جانی نداشته است، خاطرنشان ساخت: علت اصلی این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج در دست بررسی است.

آیین مهر ـ استان کردستان

230306