اعلام زمان بازدید از اماکن گردشگری فارس در بهمن ماه 99

سرپرست امور فرهنگی اداره کل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس: ساعت های بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری اماکن تحت پوشش اداره کل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس در بهمن جاری با توجه به ضوابط ستاد ملی کرونا، در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، «پیام غرابی»، امروز (دوشنبه 6 بهمن) با اعلام ساعات بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی استان فارس در بهمن جاری به خبرنگاران گفت: بازدید از حافظیه، سعدیه و ارگ کریم‌خانی از ساعت هشت تا 19 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: ساعت بازدید از مجموعه‌های جهانی پاسارگاد، تخت جمشید، بیشاپور، موزه بیشاپور، آتشکده فیروزآباد و تنگ چوگان کازرون و مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب به صورت یکسره و از ساعت هفت و 30 دقیقه تا ساعت 17 تعیین شده است.

غرابی با اشاره به رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی در تمامی اماکن تاریخی و گردشگری فارس بیان کرد: بازدید از این اماکن تحت پوشش اداره کل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس تحت ضوابط ستاد ملی کرونا به انجام می رسد.

سرپرست امور فرهنگی اداره کل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس افزود: از ساعت هشت تا 17 و 30 دقیقه نیز برای حمام وکیل، موزه‌ پارس و موزه سنگ‌های تاریخی هفت ‌تنان در نظر گرفته شده است.

229878