رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان خبر داد:

۵۵۵ جوان کردستانی در ادارات جذب می شوند/7600متقاضی شرکت در آزمون استخدامی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان از جذب و استخدام بیش از ۵۵۵ جوان کردستانی در ادارات و سازمان های دولتی این استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان امروز در جمع خبرنگاران با تایید این خبر اظهار داشت: در سطح استان کردستان فارغ التحصیلان بسیاری داریم که متاسفانه در حال حاضر بیکار هستند و این می تواند به یک ناهنجاری اجتماعی و... تبدیل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بنابراین طبق برنامه ریزی های انجام شده زمینه برای استخدام بخشی از این جوانان تحصیلکرده در استان کردستان مهیا شده است.

نصراللهی زاده در ادامه بیان داشت: بنابراین در هشتمین آزمون استخدامی کشوری، بیش از 555 جوان کردستانی که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند در ادارات و سازمان های دولتی این استان جذب و استخدام خواهند شد.

این مقام مسئول به زمان برگزاری آزمون استخدامی اشاره کرد و گفت: این آزمون در دو روز یعنی 11 و 12 دیماه همزمان با سراسر کشور در کردستان نیز برگزار می گردد.


بیشتر بخوانید؛

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی در استان کرمانشاه

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام شد


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان شرکت کنندگان در این آزمون را 7600 متقاضی اعلام کرد و بیان داشت: پس از برگزاری آزمون استخدامی اسامی 3 برابر ظرفیت افراد معرفی می‌شوند.

نصراللهی زاده در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: آزمون استخدامی در استان کردستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نیز نظارت سازمان سنجش در شهرهای سنندج، مریوان، سقز، قروه و بانه به صورت هماهنگ برگزار می گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال آینده اعتبار لازم برای بکارگیری این افراد در دستگاه‌های اجرایی اختصاص داده شده است.

آیین مهر ـ استان کردستان

226547