فرمانده انتظامی کردستان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار 300 میلیاردی در مریوان/کلاهبردار؛ قاتل از آب درآمد

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری کلاهبردار 300 میلیاردی در شهرستان مریوان دستگیر خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار علی آزادی؛ فرمانده انتظامی کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از کلاهبرداران حرفه ای در مریوان که با استفاده از اسناد جعلی اقدام به اخاذی 300 میلیاردی از مردم این شهرستان کرده بود، توسط پلیس به دام افتاد.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: این پرونده کلاهبرداری بیش از 70 شاکی دارد که همگی مدعی کلاهبرداری فرد دستگیر شده می باشند.

سردار آزادی در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه دستگیری این کلاهبردار اشاره کرد و تاکید نمود: با مشارکت و تعامل مال باختگان و نیز پلیس آگاهی شهرستان مریوان و سروآباد رفت و آمدهای متهم به صورت کامل رصد گردید و با نیابت قضایی فرد مذکور در محور مریوان ـ سقز توسط پلیس دستگیر گردید.


بیشتر بخوانید؛

دستگیری ۱۲ سارق حرفه ای در شهرستان بهارستان

دستگیری ٢١٤ نفر از اراذل و اوباش پایتخت در طرح اقتدار


این مقام انتظامی در ادامه سخنان خود گفت: در بررسی پرونده، مشخص گردید که فرد دستگیر شده در سال ۱۳۹۴به اتفاق چند نفر در جریان یک درگیری و به دلیل اختلافات قبلی، مردی ۵۰ ساله را به قتل رسانده بودند و از همان موقع متواری و تحت تعقیب بوده است.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: در پرونده فرد دستگیر شده اقدامات مجرمانه بسیاری همانند قتل، جعل اسناد، خرید و فروش مال غیر و... مشاهده می شود.

سردار آزادی در پایان سخنان خود اظهار داشت: متهم با توجه به اتهامات وارده و نیز مشارکت در قتلی که در سال 94 روی داده، با قرار وثیقه تحویل مراجعه قضایی استان کردستان شده است.

عباسعلی ـ استان کردستان

226416