مدیر کل راه آهن لرستان:

رشد چشمگیر‍ راه آهن لرستان روند توزیع کالا را سرعت بخشیده

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: در پاییز سال جاری نسبت به سه ماهه تابستان شاخص های عملیاتی از رشد مطلوبی برخوردار بوده است. رشد چشمگیر راه آهن لرستان روند توزیع کالا در منطقه غرب را سرعت بخشیده است. 

فخرالدین پیروزفر مدیر کل راه آهن لرستان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: راه آهن لرستان یکی از محور های استراتژیک حمل بار و جابجایی کالا و سوخت است که از بدو تاسیس تا کنون رشد چشمگیری در منطقه غرب و جنوب غرب داشته است.

وی با توجه به رشد توزیع کالا از این محور بیان کرد: در پاییز سال جاری نسبت به سه ماهه تابستان شاخص های عملیاتی از رشد مطلوبی برخوردار بوده است. رشد چشمگیر راه آهن لرستان روند توزیع کالا در منطقه غرب را سرعت بخشیده است.

مدیر کل راه آهن لرستان یاد آور شد: تبلیغات مطلوب و ارائه خدمات اصولی از دلایل مهم موفقیت راه آهن لرستان بوده است که این امر باعث جذب گردشگر و رشد حمل بار از این محور شد.

پیروز فر افرود: مجموع تخلیه و بارگیری محمولات این اداره کل طی سه ماه منتهی به دی ماه سال جاری با ۶۲ درصد رشد نسبت به مدت سه ماهه تابستان روند مطلوبی داشته است.

وی تصریح کرد: این میزان رشد طی سه ماهه سوم سال جاری موجب رسیدن تن کیلومتر (مبدا-مقصد) به مرز ۱۸۵۴۰۲۳۰ میلیون تن کیلومتر شده که رشد ۱۷۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سه ماهه تابستان را نشان می‌دهد.

مدیرکل راه آهن لرستان افزود: سیمان کلینکر، محصولات پتروشیمی، احشام و خرده بار عمده کالاهایی است که طی این مدت در اداره کل راه آهن لرستان تخلیه و بارگیری شده است.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

226274

مطالب مرتبط