تمهیدی سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان:

داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند

تمهیدی سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان گفت: داوطبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی برای اخذ مدرک عدم سوء پیشینه به مراکز پلیس ۱۰+ و دفاتر قضایی مراجعه نمایند.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، هادی تمهیدی سرپرست فرمانداری بهارستان با اشاره به اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور‌ مبنی بر شروع نام نویسی از تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال جاری به مدت ۷ روز گفت: با توجه به اینکه گواهی عدم سوء پیشینه تا ۳ ماه اعتبار دارد برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در مراکز ارائه این گواهی، داوطلبین، دریافت آنرا به روزهای منتهی به زمان ثبت نام موکول نکنند.

وی افزود: کاندید های انتخابات ششمین دوره‌ی شورای اسلامی می‌توانند برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه به پلیس۱۰+ و مراجع قضایی مراجعه و نسبت به اخذ آن اقدام نمایند.


بیشتربخوانید

ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا سال 1400 از چه زمانی شروع می‌شود؟


سرپرست فرمانداری بهارستان تصریح کرد: ارائه این گواهی براساس تبصره ۳ ماده ۲۶ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، الزامى است.

تمهیدی در ادامه به ماده 32 قانون انتخابات اشاره کرد و گفت: بر اساس این ماده برخی اشخاص به واسطه مقام و شغلی که دارند باید از سمت خود استعفا دهند که جزئیات آن در پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور اعلام شده است.

محمد مهدیزاده_ استان تهران

223345