فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد:

دستگیری سارقان با محموله ۲۰۰ میلیارد ریالی پایتخت در پلدختر

فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف محموله ۲۰۰ میلیارد ریالی در پلدختر خبر داد. 

سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، در تشریح این خبر گفت: همکاری پلیس پایتخت و لرستان در شهر پلدختر به موفقیت نشست.

محمدیان افزود: همکاری که با سرعت عمل انجام شد نتیجه داد و در پی وصول نیابت قضائی از پایتخت توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص سرقت مقادیر زیادی طلا و سکه در آبان ماه سال جاری شامل ۶۳۰ قطعه سکه تمام بهار، ۴ عدد سرویس طلا، ۱۳ عدد النگو، ۳ عدد انگشتر، گردن بند و زنجیر و پلاک از منزل یکی از شهروندان، بلافاصله ماموران انتظامی پل‌دختر و مأموران اعزامی پایتخت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی و آگاهی با هماهنگی مقام قضائی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، در یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه سه نفر سارق طلا و سکه در "پلد‌ختر" را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: از سارقان ۱۵۵ قطعه سکه تمام بهار آزادی و طلاهای مسروقه شامل ۴ عدد سرویس طلا، ۱۳ عدد النگو، ۳ عدد انگشتر، گردن بند و زنجیر و پلاک به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال کشف شد. در پایان باید از همکاری به موقع نیروی انتظامی شهرستان پلدختر تشکر کنم چراکه با تمام قوا درکنار ما و پلیس پایتخت بودند.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

223338