رییس پلیس راه فرمانده انتظامی کردستان:

تردد در محورهای شمالی کردستان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رییس پلیس راه فرمانداه انتظامی کردستان گفت: از رانندگان درخواست داریم که با توجه به استمرار بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کردستان رانندگان حتما وسایل نقلیه خود را به امکانات مورد نیاز مجهز کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سرهنگ عیسی گوهری؛ رییس پلیس راه فرمانداه انتظامی کردستان پیش از ظهر امروز در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: براساس آخرین گزارش های رسیده بارش برف در محورهای دیواندره و بیجار باعث کندی تردد در این مناطق شده است.

رییس پلیس راه فرمانده انتظامی کردستان گفت: همچنین بارش شدید باران در شهرستان سنندج، قروه و مریوان باعث ایجاد چنین مشکلاتی شده است.

سرهنگ گوهری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از سوی دیگر مه غلیظ در شهرستان های بانه و سقز دید افقی رانندگان را به 100 تا 300 رسانده است لذا از رانندگان درخواست داریم که با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.


بیشتر بخوانید:

تردد در محورهای برف گیر کردستان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است


این مقام انتظامی در ادامه افزود: همچنین از رانندگان درخواست داریم که با توجه به استمرار بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کردستان رانندگان حتما وسایل نقلیه خود را به امکانات مورد نیاز مجهز کنند.

رییس پلیس راه فرمانده انتظامی کردستان گفت: همچنین شدت بارش برف در گردنه های شمالی و سردسیر کردستان باعث شده است که تردد وسایل نقلیه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر باشد.

آیین مهر ـ استان کردستان

223075