شهردار خرم آباد؛

پل آیت الله کمالوند با شروع بارندگی بعد از افتتاح تخریب شد

شهردار خرم آباد گفت: پل آیت الله کمالوند بعداز افتتاح و شروع بارندگی تخریب شد و هنوز تحویل موقت هم نشده، بنا براین اگر تحویل موقت هم می‌شد، از تحویل موقت تا تحویل دائم نیز مسئولیتش با پیمانکار بود.

محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد درگفتگو با سایت خبری پرسون، پل آیت الله کمالوند متاسفانه شب گذشته تخریب شد البته باید بگویم بعد از افتتاح و شروع بارندگی این اتفاق رخ داد.

شریفی افزود: پل آیت‌الله کمالوند هنوز تحویل موقت هم نشده، بنا براین، اگر تحویل موقت هم می‌شد، از تحویل موقت تا تحویل دائم نیز مسئولیتش با پیمانکار بود. لذا شهرداری خرم‌آباد به‌دور از غوغاسالاری به‌دنبال رفاه حال مردم است و به قید فوریت اقدامات تامینی لازم را انجام خواهد داد. در پی بارش‌ها، و پیش از تخریب این پل، تذکرات لازم به پیمانکار امر داده شده بود.

شهردار خرم‌آباد، گفت: ضمن عذرخواهی از مردم، لازم است به اطلاع عموم برسانم که سازه پل آیت‌الله کمالوند ایمن است و به محض پرداخت مطالبات پیمانکار، تکمیل پل صورت خواهد گرفت.

شریفی درخصوص تلفات تخریب پل کمالوند افزود: در تخریب مجدد این پل، خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده اما، موضوع در دستور کار است تا علل و عوامل تخریب پل با همکاری دادستانی مورد بررسی قرار گیرد.

تشریح پروژه پل آیت الله کمالوند از زبان شهردار خرم آباد: پل آیت‌الله کمالوند دارای ۴ دستک است و عرصه سازه بتنی است و هیچ خطری این پل را تهدید نمی‌کند. از مجموع ۴ دستک، ۳ دستک آن تکمیل شده که جهت تکمیل نیاز به پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد به پیمانکار است.

گفتنی است به دنبال بارش باران در استان لرستان، بخشی از پل آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد که در جریان سیل سال ۹۸ تخریب و پس از آن ترمیم شده بود، دوباره فروریخت.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

222871