فردین پورسبزی:

کرونا 28 هزار مشترک را به باند مخابرات اضافه کرد

معاون مخابرات استان البرز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا درخواست‌ها برای شبکه اینترنت زیاد شده به طوری که از اسفند 98 تا آذرماه 99 حدود 28 هزار مشترک به مشترکان جدید اینترنت اضافه شده اند.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، فردین پورسبزی با اشاره به افزایش مشترکان جدید اینترنت، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا درخواست‌ها برای شبکه اینترنت زیاد شده به طوری که از اسفند 98 تا آذرماه 99 حدود 28 هزار مشترک به مجموعه استفاده کنندگان از باند پهن مخابرات اضافه شده‌اند و حجم مصرفی کاربران نیز بالا رفته است.

وی با اشاره به افزایش حجم مصرفی کاربران، گفت: از ساعت 20 تا ساعت 23 زمان پیک مصرف اینترنت است.

این مسئول ادامه داد: اگر پهنای باند دچار آسیب شود در مصرف اینترنت مشترکان تاثیر می‌گذارد و همچنین هر مشترک به تناسب سرویسی که دریافت می‌کند یک سقف مصرفی دارد و بعد از اتمام این سقف مصرفی مشترک با کندی سرعت اینترنت مواجه می‌شود که باید به پنل‌ مخابراتی خود مراجعه کرده و مشکل کاهش سرعت را رفع کند.

وی با بیان اینکه مشتریان می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود وضعیت خط و مصرف روزانه خود را کنترل کنند، افزود: همچنین مشتریان می‌توانند با شماره‌گیری #2020* اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند یا با شماره گیری 2020 با همکاران پشتیبان اینترنت مخابرات ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را برطرف کنند.

معاون مخابرات استان البرز در پایان گفت: مشترکان می‌تواند با ورود به پنل با تغییر سرویس خود سرعت اینترنت خود را افزایش دهند.

222846