مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان اعلام کرد:

آمادگی طلاب کردستانی برای امداد و خدمت رسانی به مردم سیل زده خوزستان

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: بسیاری از طلاب استان کردستان آمادگی خود را برای امداد و خدمت رسانی به مردم سیل زده استان خوزستان اعلام کرده اند.

کردستان ـ علی اصغر دریایی در گفتگو با پرسون اظهار داشت: گروه های جهادی طلاب استان کردستان در سال های اخیر کارنامه بسیار درخشانی در امر خدمات رسانی به مردم از خود برجای گذاشته اند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: در حوادث و بلایای طبیعی همواره روحانیون و طلاب کردستانی در امدادرسانی پیشقدم بوده و هستند و به عینه شاهد حضور جهادی و داوطلبانه طلاب این استان در حوادثی همانند زلزله کرمانشاه، سیل خرم آباد، مبارزه با کرونا و... بوده ایم.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در روزهای گذشته بخش هایی از استان خوزستان به علت بارش باران دچار آبگرفتگی و سیل شده است.


بیشتر بخوانید:

ترور شهید فخری زاده معلول ناکامی و فرافکنی صهیونیست جهانی و آمریکا بود

مقابله با جریانات التقاطی و ضددین؛ از ویژگی بارز آیت الله مصباح یزدی است


دریایی ادامه داد: به همین منظور بسیاری از طلاب استان کردستان آمادگی خود را برای امداد و خدمت رسانی به مردم سیل زده استان خوزستان اعلام کرده اند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: لذا در هر زمان که مسئولان متولی صلاح بدانند طلاب و روحانیون کردستان آماده عزیمت به مناطق سیل زده در استان خوزستان هستند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه تشکیل گروه های جهادی در کردستان با استقبال بسیار خوب طلاب این استان روبرو شده است و هم اکنون نیز بسیاری از طلاب این خطه در بیمارستان ها در حال خدمت رسانی به کادر درمان و بیماران کرونایی هستند.

عباسعلی ـ استان کردستان

222788