سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز عنوان کرد:

رونق تولید قطعه سازان خودرو البرز در شرایط سخت تحریم

علی مهدی‌پور در جمع خبرنگاران به گسترش و توسعه واحدهای قطعه ساز در شرایط سخت تحریمی اشاره داشت و گفت: رونق کار قطعه سازان خودرو در این شرایط سخت به وقوع پیوسته است.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، علی مهدی پور تصریح کرد: در شرایط سخت تحریمی، تعدادی از شرکت‌های قطعه‌ساز با راه اندازی خطوط جدید، فعالیت خود را گسترش دادند و همچنین چند واحد تولیدکننده قطعه به صورت نیمه فعال و خارج از ظرفیت، مجدداً به چرخه فعالیت برگشتند.

وی بیان داشت: فعالیت‌های جدید شرکت‌های تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی اشتهارد با احیا و فعال‌سازی یک شرکت تولید کننده لنت و یک شرکت تولید کننده قطعه، زمینه اشتغال را برای 500 نفر ایجاد کرده اند.

این مسئول ادامه داد: همانطور که میدانید تعداد زیادی از بهترین و بزرگترین شرکت‌های قطعه ساز خودرو در شهرک‌های صنعتی استان البرز مستقر هستند که در شرایط تحریم، تلاش‌های زیادی برای تولید قطعات مورد نیاز و داخلی سازی آنها انجام شده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز اشاره ای به اهتمام ویژه استاندار البرز در حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال داشت و اضافه کرد: نمایندگان مجلس در استان، حمایت‌های خوبی برای رشد سرمایه‌گذاری و راه اندازی واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی داشته و امیدواریم این حمایت‌ها همچنان ادامه پیدا کند.

فرناز فتحی خبرنگار البرز

222634

مطالب مرتبط