فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف و ضبط 43 کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به اقدامات حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر در طرح ظفر 7 اشاره کرد و افزود: طی مدت اجرای طرح ۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۰ هزار قرص روانگردان کشف وظبط شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان« فرمانده انتظامی استان کرمانشاه»، امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برای اینکه بتوانیم اشراف و تسلط خودمان را در این حوزه نشان بدهیم سلسه طرح هایی در سراسر استان را اجرایی می کنیم که در همین راستا طرح ظفر ۷ طی ۷۲ ساعت گذشته در کرمانشاه اجرا شد؛ این طرح با مشارکت تمام پلیس های تخصصی استان صورت گرفت و کشفیات خوبی هم داشته ایم.

جاویدان در ادامه به اقدامات حوزه پلیس امنیت کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در این طرح سه باند در حوزه قاچاق اسلحه در کرمانشاه منهدم شد و در شهرستان های دیگر نیز کشفیات خوبی در این زمینه حاصل شد و در مجموع ۱۶۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی در این طرح کشف شده است و ۵۱ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و تحویل مقام قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان به اقدامات حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر در این طرح اشاره کرد و افزود: طی مدت اجرای طرح ۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۰ هزار قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.


بیشتر بخوانید؛

اشد مجازات برای قدرت نمایان سلاح گرم در کرمانشاه/ انهدام باند قاچاق اسلحه

دستگیری ۳۸۹ تن از اراذل و اوباش در پایتخت


جاویدان در ادامه افزود: همچنین در این طرح ۱۰۰ خرده فروش مواد مخدر و نیز ۲۵۰ معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند، همچنین ۲۶ واحد مسکونی که در زمینه عرضه مواد مخدر فعالیت داشتند پلمب شده است در این طرح ۳۶۰ فقره انواع سرقت کشف شده که مربوط به سرقت وسایل خانگی و خودرو بوده است.

وی افزود: ۴۳ خودروی سرقتی در این طرح کشف شده و در راستای سرقت های صورت گرفته ۲۰۵ سارق به همراه سه مالخر دستگیر شدند.

جاویدان یادآور شد: دراین طرح همچین دو فقره قتل کشف شد و چهار نفر قاتل و کسانی که در قتل معاونت داشتند هم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲۷ مجرم متواری در سطح استان خبر داد و گفت: کشفیات کالای قاچاق در حوزه پلیس امنیت اقتصادی در این طرح بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال است و همچنین عمده این کالاها لوازم خانگی هستند.

جاویدان با اعلام اینکه در این رابطه نیز یازده قاچاقچی دستگیر و چهار خودرو نیز ضبط شده است افزود: در این طرح در مجموع ۸۵۰ نفر درحوزه جرائم مختلف دستگیر شده و بالغ بر ۲۴۵ وسیله نقلیه نیز کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت سرقت در استان کرمانشاه اظهار داشت: آمار سرقت ها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷٪ افزایش سرقت و ۱۵٪ کاهش سرقت داشته است.

وی افزود: تامین نظم و امنیت جامعه رسالت اصلی پلیس است و در همین راستا از مردم می خواهیم با مشاهده هر مورد مشکوک، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و همچنین با تماس با شماره ۱۹۷ هر گونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت را اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه سخنان، تاکید کرد: پلیس حافظ امنیت و جان مردم است و اگر برخی افراد قانون شکن بخواهند نظم و امنیت جامعه را به هم بزنند و آسایش مردم را مختل کنند با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

222600