پرویز فلاحی پور در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

منتقدان «خانه امن» را نقد کنند/ توقف فیلمبرداری ها تصمیم درستی نیست

پرویز فلاحی پور بازیگر سریال «خانه امن» گفت: توقف فیلمبرداری ها اصلاً تصمیم درستی نیست، زیرا مردم نیاز به سرگرمی و تماشای فیلم دارند و در حال حاضر تعدادی از هنرمندان به بهانه حضور در همین فیلم ها مشغول به کار هستند و از این راه امرار معاش می کنند، اما اگر این هم نباشد واقعاً نمی توان بیکار ماند و اگر این اتفاق بیفتد، اوضاع برای هنرمندان سخت تر می شود.

پرویز فلاحی پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پرسون، پیرامون آخرین وضعیت فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابولفضل صفری را از شبکه یک سیما هرشب در حال پخش دارم و همچنین در حال حاضر مشغول بازی در سریال «سودا» به کارگردانی ایمان یزدی و تهیه کنندگی امید آقایی هستم.

وی در خصوص بازخورد مخاطبین نسبت به سریال «خانه امن» اظهارکرد: بازخوردهای سریال خانه امن 50-50 بوده است، یکسری از دوستان کار را دوست داشتند و عده دیگر مخالف کار بودند، از منتقدان خواهش میکنم سریال هایی شبیه به سریال «خانه امن» را که قابلیت نقد کردن دارد، را نقد کنند که هم برای عوامل و بازیگران فیلم خوب است و هم برای مسئولین سازمان بسیار کمک کننده خواهند.


بیشتر بخوانید؛
گفتگو با رامین ناصر نصیر: کار کودک همانند حرکت بر روی لبه تیغ است
گفتگو با سید مهرداد ضیائی: به جای حمایت، مطالبات بازیگران را پرداخت کنند / حرص و طمع نباشد اوضاع تئاتر بهتر می شود


پرویز فلاحی پور در ادامه پیرامون سریال «سودا» عنوان کرد : این سریال به کارگردانی ایمان یزدی و تهیه کنندگی امید آقایی چند فصل دارد و هر فصل آن سیزده قسمت است و برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شود که در آن هنرمندانی همچون سمیرا حسن پور، بهاره افشاری، محمدرضا علیمردانی و ... ایفای نقش خواهند کرد.

وی درهمین راستا ادامه داد: بیست روزی است که فیلمبرداری این سریال در تهران آغاز شده و بنده در فصل اول این سریال حضور دارم و تا اواخر دی ماه نیز با این پروژه قرار دارم.

بازیگر سریال «سودا» متفاوت بودن نقش را اصلی ترین دلیل پذیرش نقش برشمرد و در ادامه اذعان کرد: دلیل اصلی پذیرش آن بود که نقشم را در این سریال خیلی دوست داشتم و تا کنون این چنین نقش را ایفا نکرده بودم و دوست داشتم تجربه کنم، البته نقش های شبیه به این را در کارنامه بازیگری ام دارم، اما سعی کردم با نقش هایی که تاکنون بازی کرده ام تفاوت داشته باشد.

وی در خصوص تاثیر ویروس کرونا بر فیلمبرداری سریال «سودا» گفت: خدارو شکر در پروژه ما پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و تهیه کننده ماسک و اقلام بهداشتی را برای گروه تهیه کرده است و هر روز تب عوامل و بازیگران سنجیده می شود و سعی می کنند که همه چیز رعایت شود تا فردی درگیر این ویروس نشود.


بیشتر بخوانید؛
گفتگو با علیرضا استادی: ضربه مهلک کرونا بر بدنه هنر/ هنرمندان به سختی امرار معاش می‎کنند
گفتگو با مهوش صبر کن: در ایام کرونایی هیچ حمایتی از هنرمندان صورت نگرفته است


بازیگر سریال «شهرزاد» در خصوص تاثیر کرونا بر فعالیت هنرمندان عنوان کرد: کرونا متاسفانه چندین همکار خوب و پیشکسوتی همچون پرویز پورحسینی، چنگیز جلیلوند، کامبوزیا پرتوی و ... را از ما گرفت، که واقعاً باعث تاسف است و از همین جا به خانواده این عزیزان و جامعه هنری تسلیت می گویم.

وی در همین راستا افزود: کرونا تاثیر خوبی در فعالیت های هنری نداشته است و کارها کمتر و سخت تر شده اند، البته این اتفاق فقط برای هنرمندان نیست بلکه این ویروس زندگی را برای کلیه اقشار جامعه سخت کرده است.

بازیگر سریال «شب دهم» در خصوص مشکلات اصلی بازیگران و وضعیت معیشتی آنان در ایام کرونا و حمایت مسئولان ذیربط اذعان کرد: تا کنون که فکر نکنم حمایتی شده باشد، اما صحبت های شنیده می شود که امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد تا به قشر هنرمند هم کمکی به عمل آمده باشد.

وی در همین راستا ادامه داد: خیلی از دوستان تئاتری من با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند، چون درآمدشان از این راه است، هرچند که شنیده ام که خانه تئاتر در تلاش است که کارهایی برای دوستان انجام دهد، اما تا آن محقق شود معلوم نیست که دوستان تا آن موقع چطور می خواهند خرج خانه خود را تامین بکنند، امیدوارم هرچه سریعتر فکری برای هنرمندان علی الخصوص هنرمندان تئاتر بکنند، نمیدانم حقوق بیکاری یا هرچیزی که صلاح است برای آنان انجام بدهند تا آنان شرمنده خانواده هایشان نشوند.

پرویز فلاحی پور با انتقاد از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر توقف فیلمبرداری ها اذعان کرد: توقف فیلمبرداری ها اصلاً تصمیم درستی نیست، زیرا مردم نیاز به سرگرمی و تماشای فیلم دارند و در حال حاضر تعدادی از هنرمندان به بهانه حضور در همین فیلم ها مشغول به کار هستند و از این راه امرار معاش می کنند، اما اگر این هم نباشد واقعاً نمی توان بیکار ماند و اگر این اتفاق بیفتد، اوضاع برای هنرمندان سخت تر می شود.

وی در همین راستا ادامه داد: شرایط خیلی سخت است اما من با صحبت هایی که با همکاران داشته ام همه حاضر هستند موارد بهداشتی را رعایت کنند و فیلمبرداری ها ادامه داشته باشد، زیرا در این شرایط بد اقتصادی به دلیل تحریم ها واقعاً اگر چرخه اقتصادی نچرخد، امرار و معاش هنرمندان با مشکل مواجه خواهد شد.

بازیگر سریال «دلنوازان» در ادامه نیز از تعطیلی سالن های سینما و تئاتر انتقاد کرد و گفت: بنده با بسته شدن سالن های نمایش برای مبارزه با ویروس کرونا موافق نیستم، بلکه بهتر است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و بازکردن سالن ها با ظرفیت 50 درصدی، سالن ها به کار خود ادامه دهند، زیرا مشخص نیست که این ویروس تا کی همراه ما است و شرایط در آینده چگونه خواهد بود.

بازیگر سریال «ترور خاموش» در خصوص برگزاری جشنواره هایی نظیر جشنواره فجر در ایام کرونایی اظهار کرد: به نظر من جشنواره چون موجودیتش با اجتماع و تجمع مخاطبین شکل می گیرد و در غیر اینصورت آنطور که باید و شاید بازخورد نخواهد داشت، برگزاری اش صلاح نیست، یا حداقل به شیوه سابق برگزار کردنش به صلاح نیست، مگر اینکه شکل جدیدی از جشنواره به صورت مجازی برگزار شود.

این بازیگر سینما در پایان در خصوص شیوه اکران آنلاین فیلم ها و پخش فیلم تئاتر از شبکه های VOD خاطر نشان کرد: به عقیده بنده هرچیزی که مردم را در این شرایط سخت قرنطینه سرگرم بکند خوب است و امیدوارم شرایط فراهم شود تا تولیدات بیشتر شوند و کارهای بهتری انجام بدهیم تا هم هنرمندان مشغول به کار شوند و هم مردم در این اوضاع سخت سرگرم باشند.

222551

مطالب مرتبط