رئیس کل دادگستری استان البرز

شهید فخری زاده، توان دفاعی کشور را به درجه ارزشمندی ارتقاء داده است

حسین فاضلی هریکندی اشاره ای به نقش شهید محسن فخری زاده در ارتقاء توان دفاعی کشور داشت و افزود: این دانشمند برجسته هسته ای کشورمان در طول دوران عمر با برکت خود، منشا خدمات ارزنده فراوانی بود

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، حسین فاضلی هریکندی با بیان اینکه شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته هسته ای کشورمان در طول دوران عمر با برکت خود منشا خدمات ارزنده فراوانی بود، افزود: ایشان توان دفاعی کشور را به درجه ارزشمندی ارتقاء داده است.

وی بیان داشت: به یقین مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز شهید والامقام محسن فخری زاده در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد ماند.

این مسئول یادآور شد: ترور این دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشورمان از سوی استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب، بار دیگر نگرانی و خشم دشمنان کینه توز و سرخورده ملت ایران اسلامی را نسبت به پیشرفت های نظامی و دفاعی کشور آشکارتر نمود.

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: بر خود لازم می دانم شهادت این دانشمند فقید، ارزشمند، برجسته و سرمایه ملی را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همرزمان آن شهید، ملت شریف و بزرگ ایران و خصوصاً خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض نمایم.

222322