اعلام نحوه تردد خودروها با پلاک های بومی و غیر بومی، از شهرهای قرمز در استان قزوین؛

ورود و تردد خودروهای شخصی به دیگر شهرهای کشور و استان قزوین ممنوع می باشد

محدودیت های جدید ترافیکی از سوی کمیته هماهنگی امور ترافیکی و تردد وسائل نقلیه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اعلام شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، براساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونای استان و در راستای تحقق حداکثری اهداف طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت بیماری از روز یکشنبه ۹۹/۹/۹ محدودیت های جدید ترافیکی به شرح ذیل اعمال می شود ؛ ورود و تردد خودروهای شخصی با پلاک های بومی و غیر بومی، از شهرهای قرمز به دیگر شهرهای کشور و استان ممنوع می باشد و متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی در هر ۲۴ ساعت اعمال قانون می شوند.

تردد خودروهای شخصی به استثنا خودروهای مجاز و دارای تاییدیه فرمانداری هر شهر از ساعت 21 الی 4صبح در سطح معابر شهرهای تابعه استان ممنوع می باشد و در صورت تخلف با جریمه ۲۰۰ هزارتومانی اعمال قانون خواهند شد.


بیشتر بخوانید؛


در صورت ضرورت سفر و تردد بین شهری می بایست بدلیل عدم ممنوعیت ازطریق ناوگان حمل ونقل عمومی مطابق مصوبات، در ساعات مجاز، بارعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی و حداقل مسافر انجام پذیرد.

استقرار پلیس راه و راهور در مبادی خروجی شهرها جنبه ارشادی و ممانعت از ادامه سفر را داشته ولی خودروها در مبادی ورودی شهرهای سطح استان، مطابق قانون، کنترل و با جدیت با متخلفین برخورد خواهد شد.

222226