مسئولان استان یزد شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشور را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، استاندار و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پیام هایی جداگانه شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشورمان #شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفتند..

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، استاندار و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پیام هایی جداگانه شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشورمان #شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت آیت الله محمدرضاناصری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًاَ

شهادت سردار اسلام ،دانشمند پر افتخار و مدیری با کارنامه درخشان در نظام جمهوری اسلامی ایران ؛

دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست های کوردل ، وابستگان اسکتبار و رژیم غاصب صهیونیستی موجب تألم و تأثر ملت شریف ایران شد.

شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، خانواده معزز، همکاران، مجموعه علمی و نظامی کشور، دوستدارن و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شهید محسن فخری زاده همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، و برای بازماندگان و وابستگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

جنایتکاران و دشمنان بدانند طبق وعده الهی که فرمود : إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ، خون مطهر شهدای ترور و شهدای مقاومت با نابودی رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست و در مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب لحظه ای از پای نخواهیم نشست.

بدون شک خون پاک این شهید راه و رسم عزت آفرینی، مقاومت و ظلم ستیزی را پررونق تر از گذشته خواهد کرد.

ومن الله التوفیق

محمدرضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

متن پیام تسلیت سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ( سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹ )

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دانشمند بزرگ دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده بدست عمّال وحشی دولت تروریستی صهیونیست و استکبار جهانی ، به ساحت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) و خانواده محترم آن شهید، به دوستان و دشمنان این انقلاب این پیام را ارسال می دارم که این شهید بزرگوار عضوی از خیل کثیر دانشمندان هم سلوک اوست و خداوند جای او را خالی نخواهد گذاشت و سیستم دفاعی کشور به لطف الهی و توجه روح این شهید عزیز، به دست دوستان و شاگردانش هر روز قوی تر از قبل خواهد بود.

و البته حرف آخر ما اینست که

فَلا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقامٍ ( سوره مبارکه ابراهیم آیه 47 )


بیشتر بخوانید؛

محسن فخری زاده دانشمند موشکی چگونه ترور شد


در پیام تسلیت محمد علی طالبی استاندار یزد آمده است:

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

بار دیگر ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی دست به جنایت زده و یکی از فرزندان برومند و دانشمند برجسته و نخبه دفاعی کشور، شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده را به شهادت رساندند و چهره خشن و کریه تروریسم بین المللی را به نمایش گذاردند.

ترور ناجوانمردانه آن شهید بزرگوار که مسئولیت خطیر ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را نیز بر عهده داشت، سند دیگری بر مظلومیت انقلاب اسلامی و رسوائی دشمنان این مرز و بوم بود که اراده ملت رشید ایران را در پیمودن راه آن دانشمند فرزانه مضاعف کرد.

اینجانب شهادت این قهرمان علمی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف، جامعه علمی کشور ، نیروهای مسلح و به ویژه خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن انسان وارسته علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

222014

مطالب مرتبط