امام جمعه شهر دلبران:

ترور شهید «محسن فخری زاده»؛ چهره مستاصل دشمن را نمایان کرد

حجت الاسلام داود محمدیاری، امام جمعه دلبران ترور ناجوانمردانه مزدوران اسرائیلی و آمریکایی در شهادت «محسن فخری زاده» را محکوم کرد.

کردستان ـ حجت الاسلام داود محمدیاری؛ امام جمعه شهر دلبران در گفتگو با پرسون بیان کرد: خداوند متعال در قرآن می فرماید: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا/از میان مؤمنان مردانی‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

حجت الاسلام محمدیاری تاکید کرد: بار دیگر عناصر ضد انقلاب و منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی ایران دست به دست هم داده و یکی از دانشمندان هسته ای کشورمان؛ استاد محسن فخری زاده را در یک عملیات بزدلانه ترور کردند.

امام جمعه دلبران افزود: این از روی استیصال و ناتوانی دشمنان ماست که وقتی نمی توانند مانع پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف علمی و تکنولوژی شوند دست به جنایات ضد حقوق بشری زده و اساتید و دانشمندانی که باعث افتخار و سر بلندی مردمشان هستند را به شهادت می رسانند به خیال این که بتوانند راه پیشرفت آنها را ببندند و این چه خیال خامیست .

این استاد حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود عنوان داشت: با این وجود گمان نداشته باشید که این عمل جنایت کارانه بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام محمدیاری عنوان داشت: شهید محسن فخری زاده یکی از دانشمندان انرژی هسته ای موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بودند و اساتید زیادی را تربیت کرده و به جامعه تحویل داده اند از دست دادن همچنین کسانی ضایعه بزرگی برای ملت ما می باشد از این رو شهادت این مرد بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و جامعه علمی کشورمان و خانواده ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

222002