احمدی بیغش در صحن علنی:

قوه قضائیه نسبت به ممنوع الخروجی مسئولان متخلف دولتی ورود کند

نماینده مردم شازند در مجلس از دستگاه قضا خواست تا با هوشیاری کامل نسبت به رسیدگی به تخلفات مسئولان خاطی دولتی طی این ۷ سال ورود کرده و آن ها را ممنوع الخروج کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود احمدی بیغش در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطاری با استناد به اصل 86 قانون اساسی، گفت: من چندی پیش در نطق خود ضمن قدردانی از زحمات تمام مسئولان طی مسئولیت صادقانه خود در این 7 سال اعلام کردم با توجه به فرا رسیدن پایان عمر دولت و خیانت عده ای از مسئولان و بستگان آن ها در حق مردم و بیت المال باید قوه قضائیه به این موضوع ورود کند.

نماینده شازند درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است، قوه قضائیه با هوشیاری کامل و به شدت آن ها را رصد و نسبت به ممنوع الخروجی آن ها اقدام و از فرارشان جلوگیری کند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: چند ماه دیگر که عمر دولت به پایان رسیده نیایید و در این جا تذکر و اخطار بدهید که فلان شخص دزدی و فرار کرده است بنابراین باید از امروز راه را بر آن ها بست و افراد متخلف را به پای میز محاکمه کشاند.

بیشتر بخوانید:

دولت با شکایت از نمایندگان می خواهد وکلای مردم را بترساند

احمدی بیغش خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: در این 7 سال کشور و عزت مردم را فدای لبخند رئیس دستگاه دیپلماسی و جان کری آمریکایی کردید، البته برای شما باخت نبود و برای شما یک رویه ثابت بود بلکه مردم را تحقیر کردید، حال امیدتان را به دولت جدید آمریکا و دوستی بایدن- ظریف وصل کرده اید و ان شاالله این امید شما ناامید خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم ایران غیرت دارند و اجازه نمی دهند بلای گذشته را به سر آن ها بیاورید.

221673