مسؤول گروه جهادی شهدای میله سر خبر داد:

فعال سازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن بین نیازمندان

مسئول گروه جهادی شهدای میله سر، با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: جهادگران با فعال سازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن در بین نیازمندان برای مقابله با ویروس کرونا اقدام کرده اند.

میلاد جلیلیان مسئول گروه جهادی شهدای میله سر در گفتگو با سایت خبری پرسون، گفت: گروه جهادی شهدای میله سر شهرستان اسلام آباد غرب، همپای دیگر جهاد گران در تمام فصول سال خود جوش برای کمک و یاری نیازمندان آمادگی خود را اعلام می کند.

مسئول گروه جهادی شهدای میله سر شهرستان اسلام آباد غرب در کرمانشاه، با اشاره بر هفته بسیج افزود: بیشترین فعالیت بسیجیان در گروه جهادی شهدای میله سر، و مهمترین فعالیت این گروه را در هفته بسیج عنوان کرد.

جلیلیان گفت: در این هفته همپای دیگر بسیجیان کمک در ساخت منزل نیازمندان،کمک در ساخت مسجد، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، ضدعفونی معابر ،مساجد و امکان عمومی، توزیع ماسک را در برنامه کاری خود داریم، به امید اینکه بتوانیم به یاری خداوند بیماری منحوس کرونا را ریشه کن کنیم.

این مسئول در ادامه سخنان به اهم اقدمات انجام شده در دو سال گذشته این گروه اشاره کرد و افزود: در طی این مدت، کمک در ساخت مساجد ،خانه عالم و منازل نیازمندان، کمک در ساخت و برپایی موکب برای زاعر‌ان را داشته ایم.

جلیلیان با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: جهادگران با فعال سازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن در بین نیازمندان برای مقابله با ویروس کرونا اقدام کرده اند.

مسئول گروه جهادی شهدای میله سر شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه از توزیع بسته های معیشتی به مقدار ۱۵۰۰ بسته در بین نیازمندان خبر داد و افزود: از دیگر اقدامات ما ضد عفونی معابر و اماکن عمومی، توزیع لوازم التحریر و توزیع مواد ضد عفونی بین مردم بوده و این عمل خیر خواهانه تا هر زمان لازم باشد ادامه دارد.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

221580