نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

لجبازی دولت با مجلس/ میلیاردها تومان سرمایه موقوفات به حال خود رها شده است

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نسبت به مجلس دچار لجبازی شده که نمونه بارز این لجبازی بحث ستاد ملی کروناست.

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدجلیل میرمحمدی ساعتی قبل در نشست خبری آنلاین با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به این مطلب که با گذشت 7 ماه از نمایندگی مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای حضور فعال و موثر در حوزه انتخابیه به کار گرفتم گفت: متاسفانه محدودیت های کرونایی دست و بال ما را در این زمینه بسته اما با این وجود برای پیگیری مشکلات این دو شهرستان جلسات متعددی را با مسئولان، مردم و نخبگان داشتم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی افزود: دو موضوع مهمی که به صورت جدی در حال پیگیری آن ها هستم، موضوع خط دوم انتقال آب و موضوع احیای وقف در استان است که متاسفانه چند هزار میلیارد تومان سرمایه بدون برنامه رها شده است.

میلیاردها تومان سرمایه موقوفات درکشور به حال خود رها شده است

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس، موضوع احیای وقف را یکی از مهمترین برنامه‌ها در دوره نمایندگی خود عنوان کرد و ابراز داشت: در حال حاضر با توجه به سرمایه‌های میلیاردی رها شده در موقوفات پیگیر این موضوع در سطح کشور هستم تا با تعین تکلیف آن ها بتوان از ظرفیت وقف برای توسعه شهرستان ها استفاده کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به دیدارهایش با وزیر بهداشت در راستای تامین تجهیزات بیمارستانی شهرستان های تفت و میبد اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرمی که به دستگاه های اکسیژن ساز در بیمارستان های استان به ویژه این دو شهرستان به وجود آمد در این زمینه رایزنی هایی صورت گرفت، ضمن اینکه در بحث استخدام کادر درمان برای بیمارستان های استان نیز اقداماتی انجام شد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون رفع مشکلات صنایع تعطیل شده ابراز داشت: در این خصوص جلسات بررسی برگزار و مشکلات در حال برطرف شدن بوده البته در بحث سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در استان و حوزه انتخابیه نیز به صورت ویژه اقداماتی صورت گرفته است.

آب، اولویت اصلی استان یزد

عضو هیئت رئیسه فراکسییون انقلاب اسلامی در مجلس با بیان اینکه موضوع آب، اولویت اصلی و اساسی استان است اظهار داشت: موضوع آب را به ‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادیم چرا که در استان یزد و شهرستان های حوزه انتخابیه با مشکل شدید در حوزه آب روبرو هستیم.

میرمحمدی با اشاره به شرایط خاص کشور و تحمیل تحریم‌های شدید گفت: در این دوره بخش قابل توجهی از نمایندگان افراد پا به کار و انقلابی هستند که تمام تلاش خود را برای برداشتن بار از دوش مردم به کار بسته اند هر چند شرایط خاصی که در اواخر این دولت با آن روبرو هستیم وضعیت ویژه ای را به وجود آورده است.

دولت با مجلس لجبازی می کند

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد تصریح کرد: مجلس به دنبال وادار کردن دولت به تحرک است چرا که به نظر من دولت دچار روزمرگی شدید شده و در ماه های اخیر در ماجرای کرونا این روزمرگی کاملا مشهود است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با اشاره به لجبازی و یکدندگی دولت نسبت به مجلس تاکید کرد: نمونه بارز این لجبازی بحث ستاد ملی کروناست که علی رغم اینکه از تمام قوا و نهادها در این ستاد نماینده وجود دارد اما دریغ از یک عضو مجلس در این ستاد، که حتی با وجود پیگیری‌های صورت گرفته نیز تاکنون هیچ نماینده‌ای از مجلس در این ستاد حضور ندارد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

221350

مطالب مرتبط