حضور ۱۵ شرکت خراسان شمالی در نمایشگاه گلوبال ترکیه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: ۱۵ شرکت و واحد صنعتی استان در نمایشگاه چهار روزه گلوبال اکسپو ۲۰۲۰ ترکیه که روز شنبه به پایان رسید، حضور داشتند.

به گزارش پرسون، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: شرکت شهرک های خراسان شمالی به عنوان استان معین برای حضور صنعتگران و فعالان اقتصادی کشور در نمایشگاه گلوبال اکسپو ۲۰۲۰ ترکیه بود و به همین دلیل در این نمایشگاه علاوه بر ۱۵واحد تولیدی از استان، ۳۰ شرکت و واحد صنعتی دیگر از استان ها نیز حضور داشتند.

سیاوش وحدت با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی از حضور واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان در نمایشگاه های بین المللی و داخلی حمایت می کند، اظهار داشت: بخشی از هزینه های حضور واحدهای صنعتی استان در نمایشگاه گلوبال سال۲۰۲۰ ترکیه توسط شهرک های صنعتی و با هدف بازاریابی و ارتقای توان رقابت پذیری بین المللی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط پرداخت شد.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی نماینده ولی فقیه از خراسان شمالی

عملکرد نمایندگان خراسان شمالی در سطح ملی

وحدت خاطرنشان کرد: در نمایشگاه چهار روزه گلوبال سال۲۰۲۰ ترکیه، شرکت های صنعتی ۱۲۵ کشور در قالب ۲ هزار غرفه در بخش های کشاورزی و دامداری، صنایع و معادن، ساختمان، نساجی، فلزات، مواد غذایی، ماشین آلات حضور داشتند.

وی افزود: هزار و ۵۰۰ تاجر بین المللی نیز از سایر کشورها در این نمایشگاه حضور داشتند.

خراسان شمالی ۹ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد و از مجموع ۲۸۶ واحد صنعتی و تولیدی موجود در شهرکها و نواحی صنعتی این استان، ۲۴۰ واحد فعال و حدود ۴۶ واحد غیرفعال است.

منبع: ایرنا

221319

مطالب مرتبط