از شبکه نمایش خانگی چه خبر؟

هفته خلوت رسانه خانگی زیر سایه کرونا

طبق برنامه یکشنبه های هر هفته سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری پرسون، به معرفی برنامه های هفتگی شبکه نمایش خانگی و بررسی فیلم و سریال هایی همچون «دیرین دیرین»، «شب های مافیا»، «کشتارگاه»، «آقازاده»، و ... خواهیم پرداخت.

سایت خبری پرسون - در نخستین هفته از آخرین ماه فصل پاییز، شبکه نمایش خانگی همانند هفته های گذشته روزهای خلوتی را سپری خواهد کرد و در این هفته چهار قسمت از سریال های در حال پخش همچون انیمیشن «دیرین دیرین» به کارگردانی علی درخشی (قسمت 7 و 8)، «شب های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب، «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و یک فیلم سینمایی جدید با عنوان «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

در این روزها به علت اعمال محدودیت های جدید کرونایی و حضور افراد در منزلهایشان بهتر بود که شاهد هفته شلوغ تری در شبکه نمایش خانگی می بودیم و آثار بیشتری در این رسانه توزیع می شد تا موجبات سرگرمی حداکثری مردم را فراهم می کرد، اما در کمال ناباوری علاوه بر عدم اکران آنلاین فیلم شاهد توزیع تعداد محدودی اثر هستیم، البته امیدواریم در هفته آینده که هفته دوم محدودیت های ستاد ملی مقابله با کرونا است، مسئولین با تدابیر بهتر، تعداد بیشتری از فیلم ها را در سبد فرهنگی خانوار بگنجانند.

در این هفته قسمت هفتم و هشتم سریال «دیرین دیرین» به کارگردانی علی درخشی توزیع خواهد شد و این سریال پس از تجربه موفق در فضای مجازی حال بعد از پخش شش قسمت به عنوان یکی از سریال های انیمیشنی محبوب شناخته می شود که صداپیشگی اکثر شخصیت های آن بر عهده محمدرضا علیمردانی است.

سعید ابوطالب نیز پس از تجربه موفق کارگردانی برنامه «شام ایرانی» حال برنامه ای را با عنوان «شب های مافیا» به تهیه کنندگی فیلیمو و با حضور تقریبی اکثر شرکت کننده های برنامه شام ایرانی جلوی دوربین برده است، در هفته گذشته اولین قسمت این برنامه با حضور جواد هاشمی ، هادی کاظمی ، بیژن بنفشه خواه ، محمدرضا هدایتی ، حامد آهنگی ، رضا شفیعی جم ، کاوه خداشناس ، هومن حاجی عبدالهی ، عماد طالب زاده ، مجید واشقانی ، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی منتشر شد و توانست نظر مثبت 96 درصدی کاربران را به خود اختصاص دهد.

فیلم سینمایی «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی پس از حضور موفق در جشنواره های داخلی و خارجی با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، در تاریخ 8 خرداد 1399 به صورت آنلاین به اکران درآمد و حال پس از گذشت 6 ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد، تا تهیه کننده فیلم بازگشت سرمایه خود را در این مدیوم محک بزند.

سریال «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی علیرغم چند قسمت اخیر خود که دچار تکرار و یکنواختی شده بود در هفته گذشته مجدد با ریتم خوبی همراه بود و با رمزگشایی از ارتباط تینا فضلی راد با بازی نیکی کریمی و سارا فضلی راد با بازی دیبا زاهدی به روال سابق خود بازگشته است و در این هفته بیست و سومین قسمت خود را منتشر خواهد کرد.

١- سریال «دیرین دیرین» ( قسمت هفتم و هشتم )

توضیحات:
روز گذشته و امروز یکشنبه مورخ 2 آذر ۱۳۹۹ قسمت هفتم و هشتم سریال «دیرین دیرین» به کارگردانی ‏علی درخشی و تهیه‌کنندگی عبدالحسین ابوالحسنی و محمد ابوالحسنی در شبکه نمایش خانگی توسط فیلیمو توزیع خواهد شد.

خلاصه داستان:
دیرین دیرین نام یک مجموعه انیمیشن ایرانی در ژانر طنز است که به مشکلات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی می پردازد و محمدرضا علیمردانی گویندگی تمام قسمت ها و شخصیت های این انیمیشن همچون قرمزانی، قهویانی، آبی کمرنگانی و ... را بر عهده دارد.

قسمت هفتم:
یک دزد روز «جمعه» را از تقویم دیرین دیرین می دزدد و اهالی دیرین دیرین را با بحرانی عمیق مواجه می کند! اما این دزد کیست؟ چه می خواهد؟ مشکلش با جمعه چیست؟

قسمت هشتم:
سه کله تهی بعد از دیدن تام و جری منقلب می شوند و با خود می گویند ما چی مان کمتر از تام و جری است؟ چرا اتو توی دهان ما نمی رود؟ چرا وقتی له می شویم شبیه آکاردئون نمی شویم؟ آخر این هم شد انیمیشن؟ پس تصمیم می گیرند که مثل یک انیمیشن واقعی سر خودشان بلا بیاورند!

۲- برنامه «شب های مافیا» (قسمت دوم)

توضیحات:
سه شنبه مورخ 4 آذر ۱۳۹۹ قسمت دوم برنامه «شب های مافیا» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه هنر اول توزیع خواهد شد.

خلاصه داستان:
مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند و ...

برنامه «شب های مافیا» با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون پخش می شود و در هر قسمت 12 هنرمند با یکدیگر به رقابت می پردازند و محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد.

بازیگران:
نسرین مقانلو ، فریبا نادری ، بهاره رهنما ، مریم مومن ، نسیم ادبی ، شبنم فرشادجو ، خاطره حاتمی ، سمیرا حسن پور ، سیما تیرانداز ، سارا خوئینی ها ، آزیتا ترکاشوند و روشنک گرامی و ...

3- فیلم سینمایی «کشتارگاه»

توضیحات:
چهارشنبه مورخ 5 آذر ۱۳۹۹ فیلم سینمایی «کشتارگاه» به نویسندگی و کارگردانی عباس امینی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه هنر اول توزیع خواهد شد.

خلاصه داستان:
امیر چند ماهی است که از فرانسه دیپورت شده است، او به‌خاطر پدرش شریک یک جنایت هولناک می‌شود. رفیق: اینجا صلیب سرخی‌ها بهت میگن چیتا؟ امیر: چی؟ رفیق: چیتا… یوزپلنگ و ...

بازیگران:
مانی حقیقی، باران کوثری، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی، حامد علیپور و ...

4- سریال «آقازاده» (قسمت بیست و سوم)

توضیحات:
جمعه مورخ 7 آذر ۱۳۹۹ قسمت بیست و سوم سریال «آقازاده» به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه هنر اول توزیع خواهد شد.

خلاصه داستان:
در قسمت قبلی این سریال، در اوج برگزاری دادگاه های امیر بحری و پیگیری پرونده الکس توسط حامد، یک راز بزرگ در حال آشکار شدن است و …
سریال آقازاده درامی عاشقانه است که به موضوعات چالش برانگیز اجتماعی، سیاسی و اقتصادی میپردازد و قصه ای معمایی، پر التهاب و جذاب را روایت میکند و در خلاصه داستان این سریال آمده است: «این قصه با خون تموم می‌شه!»

بازیگران:
امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور، محمدحسین لطیفی و …

221259

مطالب مرتبط