رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد:

بزودی ساخت پروژه مسکونی 837 واحدی شهرداری یزد کلید می خورد

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد از اجرای پروژه مسکونی 837 واحدی با مشارکت شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به ارزش هزار و 300 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد از اجرای پروژه مسکونی 837 واحدی با مشارکت شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به ارزش هزار و 300 میلیارد تومان خبر داد.

محمد شیبانی با اشاره به اینکه ارزش این پروژه بالغ بر هزار و 300 میلیارد تومان برآورد می شود، اظهارکرد: سهم شهرداری در این پروژه، تامین زمین و پروانه است و کلیه‌ هزینه‌های ساخت بر عهده‌ سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران(سهامی‌عام) ساخته می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد سهام این شرکت متعلق به بانک مسکن است و مابقی سهام در بورس عرضه شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد در تشریح این پروژه افزود: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هکتار ساخته می‌شود و دارای بیش از شش هزار متر مربع انواع سرانه‌های مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه کلیه مصوبات قانونی اعم از مصوبه‌ کمیسیون ماده 5 و مصوبه‌ شورای شهر یزد در خصوص این پروژه اخذ شده است، تاکید کرد: طراحی، مطالعات و طی کردن مراحل قانونی این پروژه بیش از یک سال به طول انجامیده است و پس از صدور پروانه‌، طی ۴۸ ماه ساخته خواهد شد.

شیبانی با بیان اینکه در طراحی این پروژه به اصول معماری ایرانی،اسلامی توجه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: هدف از تعریف این پروژه تامین مسکن برای اقشار متوسط جامعه و تامین منابع مالی پایدار برای شهرداری یزد است.

انتهای پیام/

221198

مطالب مرتبط