استاندار کردستان:

جان شهروندان در این شرایط کرونایی ارزشمندتر از مسائل مالی است

استاندار کردستان گفت: گرچه مشکلات اقتصادی زیاد است اما در این شرایط کنونی جان همشهریانمان ارزشمندتر از مسائل مالی بوده و باید همه با هم برای اجرای محدودیت‌ها و خارج شدن از وضعیت قرمز، همه دست به دست هم دهیم تا به نارنجی برگردیم.

به گزارش سایت خبری پرسون ازکردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور از روز شنبه یکم آذرماه محدودهای جدید کرونایی در استان کردستان اجرایی می شود.

استاندار کردستان ادامه داد: این محدودیت ها برای سراسر کشور برای مدت دو هفته منظور شده است و در تمدید و یا لغو آن از وظایف ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در حال حاضر سنندج، قروه، مریوان و کامیاران در وضعیت قرمز قرار دارند و مابقی شهرستانهای استان کردستان وضعیت نارنجی دارند.

استاندار کردستان اظهار داشت: طبق مصوبات اعلام شده در شهرهایی که وضعیت کرونا قرمز می باشد، مشاغل گروه 2، 3 و 4 تعطیلی است و کارکنان به صورت یک سوم در محل کار خود حضور خواهند داشت.

مدیر ارشد استان کردستان تاکید کرد: گرچه مشکلات اقتصادی زیاد است اما در این شرایط کنونی جان همشهریانمان ارزشمندتر از مسائل مالی بوده و باید همه با هم برای اجرای محدودیت‌ها و خارج شدن از وضعیت قرمز، همه دست به دست هم دهیم تا به نارنجی برگردیم.

مرادنیا اظهار داشت: در این شهرها همه دستگاه و مشاغل تعطیل نخواهند شد اما فعالیت و خدمات دستگاه‌های خدمات‌رسان در هر شرایطی الزامی و ضروری ا‌ست و باید حضور داشته باشند.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ورود خودروهای شخصی به‌ جز خودورهای باری و حمل و نقل عمومی به شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است و از طریق دوربین‌ها، جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

آیین مهر ـ استان کردستان

221019

مطالب مرتبط