یک مسئول در اداره‌کل راه و شهرسازی اعلام کرد

ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای سایت ۵.۵ هکتاری زنجان

معاون مسکن و ساختمان اداره ‌کل راه و شهرسازی استان زنجان از اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای سایت ۵.۵ هکتاری زنجان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سعید شاهین‌فر معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: یک پروژه از طرح‌های مسکن مهر در استان زنجان باقی مانده بود که در حال حاضر سایت ۵.۵ هکتاری برای ساخت این واحدهای مسکونی آماده شده و موازی با طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن کار ساختمان‌سازی در این مجموعه نیز انجام می‌شود.

وی به موضوع تسهیلات برای این پروژه اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و پیگیری‌های به‌عمل آمده از معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اقدام ملی مسکن برای احداث زمین‌های واگذار شده گروهی سایت ۵.۵ هکتاری کوی فرهنگ امکان‌پذیر شده است.

این مسئول تصریح کرد: متقاضیان اراضی مذکور لازم است با مراجعه به آدرس اینترنتی https://tem.mrud.ir نسبت به ثبت اطلاعات درخواستی اقدام کنند. همچنین در مرحله بعدی متقاضیان باید پروانه ساختمانی و صورت‌جلسه تحویل زمین را به اداره‌کل راه و شهرسازی ارائه دهد تا در سامانه طرح اقدام ملی بارگذاری شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ هزار و ۵۲۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند و از این تعداد قرعه‌کشی تعیین پروژه برای بیش از ۵۰۰۰ نفر انجام شده و مابقی نیز به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.

وی عنوان کرد: ۱۱ پروژه برای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۶ پروژه کلید خورده و ۵ پروژه در مرحله تهیه نقشه و ارسال به نظام مهندسی است و سهم شهر زنجان حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی است و در دیگر شهرها نیز زمین‌های مورد نیاز تامین می‌شود.

شاهین‌ فر با اشاره به اینکه متقاضیانی که صلاحیت آن‌ها تایید شده باید قسط اول را تا مهلت تعیین شده پرداخت کنند، عنوان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در خصوص پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، تا پایان سال واریزی دوم نیز اخذ می‌شود.

منبع: ایسنا

221015