مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آغاز ثبت نام نخبگان کار و تولید چهارمحال و بختیاری در جشنواره امتنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، از آغاز ثبت‌نام نخبگان کار و تولید استان در جشنواره امتنان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از چهار محال و بختیاری، سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز ثبت‌نام نخبگان کار و تولید استان در جشنواره امتنان گفت: مهلت ثبت ‌نام در این جشنواره تا ۱۴ آذر است.

وی افزود: فعالان حوزه کار و تولید استان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

نام نویسی ۱۲۲ کارگر، گروه کار و واحد نمونه در جشنواره امتنان
فاضلی هدف از برگزاری این جشنواره را تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه عنوان و اضافه کرد: این جشنواره در سه سطح مقدماتی، استانی و کشوری در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه، انگیزه ‌بخشی، اعتماد آفرینی و ترویج روحیه همدلی در جامعه کار و تلاش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

فاضلی گفت: ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره‌وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرایند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از شاخص‌های انتخاب کارگران و واحد‌های نمونه کار و تولید است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری همچنین به آغاز هفته جهانی کارآفرینی از ۲۶ آبان تا ۲ آذر اشاره کرد و افزود: هفته کارآفرینی فرصتی برای نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی و ارتقای جایگاه کارآفرینان و معرفی الگو‌های موفق عرصه کسب و کار و کارآفرینی به جامعه به خصوص جوانان جویای کار است.

فاضلی اضافه کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته در قالب معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

220807