مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان:

4 نفر در کردستان بر اثر انفجار گاز و خفگی جان باختند

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان: از ابتدای سالجاری تاکنون 4 نفر در استان کردستان براثر 33 مورد حادثه در بخش گاز شهری جان خود را از دست داده اند.

به گزارش سایت خبری پرسون ازکردستان، هوشنگ اولی زاده؛ مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روی دادن 33 حادثه در بحث گاز، اظهار داشت: براساس آمارهای موجود از آغاز سالجاری تاکنون 4 نفر بر اثر حوادث گاز در استان کردستان جان خود را از دست داده اند.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان ادامه داد: 21 مورد از این حوادث مربوط به بخش شهری و 12 مورد مربوط به بخش روستایی می باشد.

اولی زاده در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از ۳۳ حادثه به وجود آمده، ۳۰ مورد انفجار و آتش‌سوزی ناشی از سهل‌انگاری در استفاده از وسایل گازسوز و سه حادثه هم مربوط به گازگرفتگی بود.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان اظهار داشت: عامل اصلی این عدد از فوتی ها و حوادث گاز معلول بی توجهی و عدم آگاهی درست از استفاده از گاز است.

اولی زاده در ادامه تاکید کرد: مهار نکردن شلنگ وسایل گازسوز به وسیله بست فلزی، غیراستاندارد بودن شلنگ، عدم استفاده از درپوش مناسب برای مسدود کردن شیرهای گاز، از دلایل بروز انفجار و آتش سوزی است.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان گفت: از هم استانی های درخواست داریم که هیچگاه برای تعمیرات و یا تغییرات در بحث لوله کشی گاز خود اقدام نکنند و از افراد متخصص و دارای صلاحیت استفاده نمایند.

غلامرضا آیین مهر ـ استان کردستان

220795