شهردار مریوان:

شهرداری مریوان 1.4 میلیارد تومان به پرسنل خود بدهکار است

شهردار مریوان از بدهکاری 1.4 میلیارد تومانی این شهرداری به پرسنل و کارگران خود خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، آراس قاسمی پور امروز در جمع خبرنگاران گفت: براساس برآوردهای انجام شده شهرداری مریوان مبلغی در حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان بابت اضافه کار، معوقه و... به پرسنل، کارگران و نیروهای خود بدهکار است.

شهردار مریوان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: همچنین این شهرداری برخلاف ادعای برخی از رسانه ها و افراد نه تنها هیچ نیرویی ها را در این مدت استخدام نکرده است، بلکه 200 نیروی مازاد هم در دستگاه خود دارد.

وی بیان داشت: کل بدهی های شهرداری با احتساب یک میلیارد و 400 میلیون تومان مذکور، 60 میلیارد تومان است که این میزان بدهی باعث شده است که شهرداری مریوان در انجام بسیاری از کارها عملا متوقف شود.

قاسمی پور گفت: مبلغ بودجه سالجاری شهرداری مریوان را 35 میلیارد تومان ذکر کرد که تا این لحظه 34 میلیارد تومان آن تحقق یافته است که بخشی از این بودجه به پرداخت بدهی های معوقه همانند حقوق کارگران و پرسنل اختصاص یافته است.

شهردار مریوان بیان داشت: لذا باید گفت که تمامی حقوق سال گذشته پرسنل و کارگران این شهرداری به غیر از اضافه کاری کارگران و پرسنل پرداخت شده است و تنها 1.4 میلیارد تومان بابت اضافه کاری کارگران باقی مانده است.

قاسمی پور در پایان سخنان خود بیان کرد: شهرداری مریوان توان داشتن 300 نیرو را دارد ولی در حال حاضر 500 نفر در این شهرداری مشغول کار هستند که همین امر باعث به وجود آمدن اینگونه مشکلات مالی و... برای ما می گردد.

غلامرضا آیین مهر ـ استان کردستان

220755