با امضای تفاهم‌نامه میان استاندار یزد و معاون عمرانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کلید خورد؛

ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در یزد

تفاهم‌نامه ساخت مسکن اقدام ملی در یزد، امروز میان طالبی استاندار یزد و محرابیان معاون عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به امضا رسید. بر این اساس قرار است سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با مشارکت این بنیاد در استان ساخته شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، تفاهم‌نامه ساخت مسکن اقدام ملی در یزد امروز میان طالبی استاندار یزد و محرابیان معاون عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به امضا رسید. بر این اساس قرار است سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با مشارکت این بنیاد در استان ساخته شود.

همچنین با امضای این تفاهم نامه، ۱۲ هکتار زمین هم برای ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام قرار گرفت.

طالبی استاندار با اشاره به برخی شاخص‌ها و توانمندی‌های بالای استان یزد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و اقتصادی گفت: باید بکوشیم در برخی زمینه‌ها از جمله مسکن که مشکلاتی داریم، فعالتر باشیم که مطمئنا این مساله با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام محقق خواهد شد.

محرابیان معاون عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز در این جلسه، یزد را از استان‌های برخوردار در زمینه منابع انسانی و طبیعی دانست و اظهار داشت: استان یزد از شاخص‌ها و ظرفیت‌های بالایی در کشور برخوردار است و در مورد مسکن نیز اقدامات و فعالیت‌های خوبی با مشارکت این بنیاد در یزد انجام خواهد شد.

گفتنی است در استان یزد هشت هزار نفر واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن شده اند که در حال حاضر ۹ طرح نیز در این زمینه اغاز شده است.

سیمای یزد/

انتهای پیام/

220621

مطالب مرتبط