استاندار بوشهر مطرح کرد:

از درآمدهای مازاد مالیاتی، برای کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده شود

استاندار بوشهر گفت: باید با همکاری نمایندگان مجلس استفاده از ابزارهای انگیزشی برای وصول درآمدهای مالیاتی نهادینه شود و این اقدام می تواند به استان هایی که درآمدهای مالیاتی بیشتری وصول کردند کمک کند.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ عبدالکریم گراوند در نشست ستاد درآمد استان بوشهر با قدردانی از اقدامات اداره کل امور مالیاتی در وصول درآمدهای مالیاتی استان اظهار کرد: وصول درآمدهای مالیاتی استان در چند سال اخیر روند مثبتی داشته است که حاکی از عملکرد خوب اداره کل مالیاتی و همکاری سایر دستگاه های مرتبط است.

وی بیان کرد: باید با همکاری نمایندگان مجلس استفاده از ابزارهای انگیزشی برای وصول درآمدهای مالیاتی نهادینه شود و این اقدام می تواند به استان هایی که درآمدهای مالیاتی بیشتری وصول کردند کمک کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: باید ضمن تعامل با نمایندگان مجلس و استفاده از نظرات کارشناسی مناطق مختلف کشور و با توجه به ویژگی های هر استان، به منظور کمک به روند توسعه کشور، استانهایی که درآمدهای مالیاتی مازاد را وصول می کنند تشویق شوند.

وی تاکید کرد: تعیین مکانیسم های تشویقی برای استانهایی که درآمدهای مالیاتی بیشتری وصول می کنند ضروری است.

گراوند گفت: میتوان از میزان درآمدهای مازاد مالیاتی استانها، برای کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی همان استان کمک کرد.

وی اضافه کرد: باید در فصل تنظیم بودجه با همکاری و تعامل با نمایندگان مجلس، روندی پایدار برای نظام بودجه ریزی کشور با هدف کمک به توسعه همه مناطق تنظیم شود.

210330