مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

بهره مندی ۵۵هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی در طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اقدامات طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر در استان که از ۵ تا ۱۵ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اعضا جوانان داوطلب انجام شد به قریب ۵۵۰۰۰ نفر خدمت رسانی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ "سید امان اله جهان بین" با اعلام این خبر افزود: در راستای تاکید و کنترل حساسیت های بهداشتی، جوانان و امدادگران هلال احمر در اماکن مختلف مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کردند، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رعایت این دستورالعمل ها با توجه به اهمیت موضوع همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر داشتند.

وی ضمن تاکید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اظهار کرد: ۲۱۰ جوان داوطلب فعال در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور قریب به ۱۳۰۰ نفر روز در قالب ۴۲ پایگاه آمران سلامت ویژه پیشگیری و کنترل کرونا در اماکن پرتردد به آحاد مردم خدمات عام المنفعه ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: داوطلبان و جوانان برای حفظ سلامتی مردم، خانواده و جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مردم را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دعوت کردند، در این طرح تعداد ۵۵۳۱۳ نفر از خدمات طرح بهره مند شدند و تعداد ۱۷۴۳۴ ماسک و ۴۲۶ لیتر مواد شوینده نیز مورد استفاده قرار گرفت.

جهان بین عنوان کرد: طرح آمران سلامت زمینه ساز ایجاد حساسیت ها و دقت عمل بیشتر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر بر اساس اهداف بشر دوستانه هلال احمر و انجام عملی فریضه امر به معروف و نهی منکر در این طرح حضور پرشور و شایسته ای داشتند که از همه آنها کمال تشکر و قدر دانی را داریم.

منبع: ایسنا

210257