مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت:

نصب دومین دستگاه اکسیژن ساز ویژه در بیمارستان شهدای کرمانشاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه پس از بازدید از بخش بیماران کرونایی بیمارستان شهدا با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری فراگیر، از نصب دومین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهدا در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه ویروس کرونا در مقایسه با گذشته گسترده تر و پرخطرتر شده است از مردم خواست با توجه به نبود دارو و واکسن قطعی برای این بیماری، به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مقوله پیشگیری، توجه بیشتری کنند.

وی با قدردانی از همه کارکنان حوزه درمان از جمله کادر درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، آنان را فرزندان لایق و پرافتخار کشور نامید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه پس از بازدید از بخش بیماران کرونایی بیمارستان شهدا و در نشست بحران این مدیریت با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری فراگیر، از نصب دومین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهدا در آینده نزدیک خبر داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه همچنین از ارائه مزایای انگیزشی به کادر درمان و مجاهدان مقابله با کرونا در این مدیریت تا پایان بحران کرونا خبر داد.

در نشست بحران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه مواردی مانند مشکلات موجود در بخش کرونای بیمارستان شهدا و آخرین وضعیت طرح توسعه اورژانس این بیمارستان (به مساحت هزار و 700 متر مربع) مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری های لازم انجام شد.

رسول مرادی- استان کرمانشاه

209828