استاندار اصفهان در آیین بهره برداری دبیرستان موقوفه صارمیه:

روز افتتاح یک مدرسه روز رشد، بنا و توسعه علم است

عباس رضایی گفت: این همدلی و همزبانی که در ابعاد مختلف استان و به خصوص در آموزش و پرورش وجود دارد قابل تقدیر و ستایش است امیدوارم در سایه این همدلی و همزبانی بسیاری از مشکلات حل شود.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ آیین بهره‌برداری دبیرستان موقوفه صارمیه (واحد شماره ۱۸) به منظور تحصیل دانش آموزان اتباع در آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان و با حضور استاندار، فرماندار، مدیرکل امور اتباع استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز و همچنین اعضای دفتر فرعی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در اصفهان برگزار شد.

این مدرسه با مشارکت موقوفه صارمیه به تولیت استاندار اصفهان و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران احداث شده که دانش‌آموزان اتباع می‌توانند ضمن ثبت نام در این مدرسه به تحصیل خود ادامه دهند.

عباس رضایی استاندار اصفهان در این مراسم اظهار داشت: همیشه افتتاح واحد آموزشی مهم و ارزشمند است چرا که علم از مدرسه سرچشمه می‌گیرد و روز افتتاح یک مدرسه روز رشد، بنا و توسعه علم است.
وی افزود: کمیساریای عالی پناهندگان تا به حال مشارکت خوبی در ساخت مدارس برای دانش‌آموزان اتباع داشته و موقوفه صارمیه نیز در سالهای اخیر فعالیت چشمگیری از خود نشان داده است. همه هم و غم ما این است که در آموزش و پرورش کاری انجام دهیم و خوشحالم که در این حوزه همدلی وجود دارد.
استاندار اصفهان تاکید کرد: اولویت اصلی من آموزش و پرورش بوده و هست این همدلی و همزبانی که در ابعاد مختلف استان و به خصوص در آموزش و پرورش وجود دارد قابل تقدیر و ستایش است امیدوارم در سایه این همدلی و همزبانی بسیاری از مشکلات حل شود.
رضایی ادامه داد: از همه کسانی که در احداث این مدرسه زحمت کشیده اند تشکر میکنم، از آن کارگری که بیل و کلنگ به دست گرفته، آجر چیده، سیمان و گچ کشیده و عرق جبین ریخته تا مسئولین اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس، کمیساریای عالی پناهندگان، موقوفه صارمیه و همه کسانی که به هر نحوی کمک کرده‌اند سپاسگزارم.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه در شرایط مناسبی از نظر شیوع ویروس کرونا به سر نمی بریم، از معلمین می خواهم در ابتدا یا انتهای تدریس مجازی با بیان خوش خود تذکری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی به دانش آموزان داشته باشند که مطمئنم بسیار کارساز و موثر است.

209698