معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:

اعلام شرایط دوره های کارآموزی و کار ورزی در دانشکده های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: شرایط دوره های دستیاری، کارآموزی و کار ورزی در دانشکده های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به وضعیت قرمز استان اعلام شد.

کرمانشاه- سایت خبری پرسون؛ دکتر خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به استمرار موج سوم کرونا و اعلام شرایط قرمز در استان و با توجه به مصوبات ستاد کرونای استان و بخشنامه اخیر معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهت حفاظت از دانشجویان و رعایت پروتکل های بهداشتی موارد ذیل در خصوص ادامه دوره های دستیاری، کارآموزی و کارورزی در سطح دانشکده های دانشگاه در شورای آموزشی دانشگاه مورخ چهاردهم آبان ماه به شرح ذیل به تصویب رسید:

دانشکده پزشکی:

در مورد دوره های کارورزی و دستیاری در زمانهایی که استان در شرایط قرمز است آموزش حضوری صرفا در ایام کشیک و آموزش مجازی کما فی السابق برقرار می باشد.

در شرایط غیر قرمز حسب صلاحدید دانشکده پزشکی و گروه مربوطه آموزش به صورت حضوری در ایام هفته و در گروههای کوچک و با تقویت و استفاده حداکثری از آموزش مجازی انجام شود.

تاکید می گردد آموزش مجازی در تمام مراحل در اولویت است و گروههای آموزشی موظف هستند شرایط آموزش مجازی را فراهم نمایند.

در مورد دوره کارآموزی از امروز چهارشنبه ۱۴آبان به مدت ۱۰ روز، دانشجویان از حضور در بخش ها معاف می گردند و آموزش به شکل مجازی ادامه پیدا خواهد کرد و بخش مربوطه در دوره آموزشی لحاظ می گردد. نحوه ادامه آموزش دوره کارآموزی پس از تعطیلی مورد اشاره متعاقبا اعلام می شود.

⬅️دانشکده داروسازی:

کارآموزی عرصه داروخانه شهری ۱ و کارآموزی داروسازی بیمارستان تا پایان آبان ماه تعطیل می گردد.

⬅️دانشکده های دندانپزشکی، پرستاری و مامایی کرمانشاه، پرستاری سنقر، پیراپزشکی، تغذیه و صنایع غذایی و بهداشت:

تمامی کارآموزی ها و کارورزی ها از امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه به مدت ۱۰ روز تعطیل می گردد. بدیهی است در تمام این مدت آموزش مجازی کماکان ادامه خواهد داشت.

در تمام موارد فوق پس از مدت مشخص شده مجددا تصمیم شورای آموزشی دانشگاه به اطلاع دانشکده ها و دانشجویان عزیز خواهد رسید.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

209679