معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:

تاکنون بیش از ۴ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاه ایجاد شده است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۳۷۷ فرصت شغلی در قالب پرداخت وام‌های قرض الحسنه اشتغال و تعامل با کارفرمایان و موسسات کاریابی برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده است.

کرمانشاه- سایت خبری پرسون؛ رضا طاهری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت: پرداخت وام‌های قرض الحسنه اشتغال بدون سود و بدون نیاز به سپرده گذاری به مددجویان تحت حمایت، تعهد کمیته امداد در سال ۹۹ پرداخت ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از شش هزار نفر در استان است.

رضا طاهریعنوان کرد: تاکنون ۱۰۸ میلیارد تومان از این اعتبار جذب و به مددجویان متقاضی و جویای کار پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ادامه داد: با پرداخت این میزان وام قرض الحسنه در هفت ماهه امسال برای سه هزار و ۱۸۷ مددجوی کرمانشاهی فرصت شغلی زودبازده ایجاد شده است.


وی خاطرنشان کرد: وام‌های اشتغال مددجویی از محل اعتبارات امدادی، بانکی و توسعه روستایی تامین می‌شوند.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این نهاد در کنار پرداخت وام‌های قرض الحسنه با موسسات کاریابی و کارفرمایان به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تعامل برقرار می‌کند، گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه جذب یک هزار و ۱۹۰ مددجو در استان از طریق کاریابی‌ها فراهم شده است.


رضا طاهری افزود: سقف وام‌های اشتغال این نهاد هم اکنون ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت هفت ساله است.

نعمت اله خیره- استان کرمانشاه

209642