امام جمعه یزد تاکید کرد؛

ستاد مقابله با کرونا برای متضررین از این بیماری فکری کند

امام جمعه یزد گفت: در ارتباط با معیشت و تضرر از کرونا، هم ستاد مقابله با کرونا، هم کمیته امداد و اصناف احصا کنند تا برای خانواده‌هایی که از این طریق ضرر می‌بینند فکری شود.

یزد_ سایت خبری پرسون؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در دیدار با مسئولان استان یزد گفت: یکی از ضرورت های مهمی که باید مسئولان استان مدنظر داشته باشند مساله تامین اکسیژن است که به هر نحوی باید حل شود و با توجه به ضرورت، سپاه و کمیته امداد هم برنامه‌ریزی لازم را در این جهت داشته باشند.

وی افزود: ضرورت دوم ایجاد آسایشگاه موقت است که بتواند به بیمارستان‌ها کمک کند تا افرادی که بیماری خفیف دارند بستری شوند تا تخت‌های بیمارستانی بیشتری خالی شود.

ناصری خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز هم سپاه و هم کمیته امداد با کمک دانشگاه علوم پزشکی، جهت ایجاد نقاهتگاه در کنار بیمارستان همکاری کنند.

وی با بیان اینکه مسئله آموزش نیز اهمیت زیادی دارد عنوان کرد: با محوریت مساجد می توان به خانوادهها آموزش های لازم را جهت پیشگیری و مقابله با بیماری داد.

ناصری تأکید کرد: ضدعفونی معابر باید از سر گرفته شود و باید نهایت تلاش انجام بگیرد تا جلوی سرایت و انتقال ویروس را بگیریم.

وی یادآور شد: در ارتباط با معیشت و تضرر از کرونا، هم ستاد مقابله با کرونا، هم کمیته امداد و اصناف احصا کنند تا برای خانواده‌هایی که از این طریق ضرر می‌بینند فکری شود.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر دعا و استغفار بر این مسله تاکید کرد.

انتهای پیام

حیران_ استان یزد

209349

مطالب مرتبط