مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم:

توزیع 7000 ماسک رایگان بین مراکز فرهنگی و مذهبی رباط کریم

روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم از توزیع 7 هزار ماسک رایگان توسط تبلیغات اسلامی رباط کریم بین مراکز فرهنگی و مذهبی این شهرستان در راستای حفظ سلامت مردم خبر داد.

رباط کریم_ سایت خبری پرسون، منوچهر جلیلی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم از 10 آبان ماه جاری با اشاره به این که باید برای تامین سلامت مردم و جامعه نهایت تلاش خود را به کار بگیریم، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد مشکل و به منظور پیشگیری از این بیماری منحوس 7 هزار ماسک رایگان بین مراکز فرهنگی و مذهبی از جمله هیئت های مذهبی، مساجد، مؤسسات و خانه های قرآنی و اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر توزیع شد.

وی، با بیان این که تامین ماسک و دستکش یکی از نیازهای عمده در مقابله با ویروس کرونا است، افزود: همچنین این مراکز نیز در این امر به صورت خود جوش نسبت به تهیه این موارد اقدام و توزیع کردند.

این مسئول، عنوان کرد: ایجاد آرامش روانی، نظم اجتماعی و اقتصادی از اهداف این طرح بود که با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در این شهرستان انجام شد.

جلیلی ابراز داشت: تاکنون 240 هیئت مذهبی ثبت نام در سامانه طوبی مجوز دارد و براساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم در مناسبت های مختلف می کنند.

مهدیزاده_ استان تهران

209285

مطالب مرتبط